پروژه «شهر هنر و اندیشه» چقدر پیشرفت کرده است؟
پروژه «شهر هنر و اندیشه» چقدر پیشرفت کرده است؟

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از پروژه شهر هنر و اندیشه در پرند توضیحاتی درباره پیشرفت این پروژه ارائه کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سیدمحمود اسلامی در حاشیه این بازدید با تأکید بر اینکه پروژه پیشرفت مناسبی دارد، اظهار کرد: اصحاب فرهنگ و هنر سرمایه‌های ملی هستند و باید مورد تکریم قرار گیرند؛ از این رو در دولت سیزدهم توجه به اهالی فرهنگ، هنر، ادب، رسانه و قرآن و عترت در اولویت قرار گرفت.
وی با بیان اینکه وظیفه ما تسهیل امور این افراد است، گفت: کلنگ‌زنی این پروژه ۸۰۰ واحدی آبان‌ماه سال گذشته با حضور مقام عالی وزارت و جمعی از هنرمندان و اهالی رسانه انجام شد و تا امروز پروژه پیشرفت قابل توجهی دارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه همه تلاش خود را برای تسریع در انجام این پروژه به کار می‌گیریم، بیان کرد: پیرو جلسه‌ای که با مسئولان شهر پرند داشتیم، مشکلات مرتفع شده و پرونده همه هنرمندان معرفی شده به تأیید رسید.
وی با بیان اینکه سقف تسهیلات مسکن هم تا ۸۵۰ میلیون تومان افزایش یافته، تاکید کرد: اجرای این پروژه حرکت ماندگاری برای وزارت فرهنگ و جمهوری اسلامی خواهد بود.
وی پیوست فرهنگی را از ضروریات پروژه‌های عمرانی عنوان کرد و گفت: در این پروژه جانمایی اماکن فرهنگی و هنری در مناسب‌ترین حالت انجام شده و در کنار همه امکانات فرهنگی که برای این شهر جدید در نظر گرفته شده؛ قرار است یک فرهنگسرا هم ساخته شود.
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این بازدید با همراهی سید مجید پوراحمدی – مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و سعید جمشیدی – رئیس اداره نظارت بر پروژه‌های عمرانی وزارت فرهنگ صورت گرفت.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]