نات کوین جدید رسماً راه‌اندازی شد
نات کوین جدید رسماً راه‌اندازی شد

نات کوین جدید یا همان نات کوین اکسپلور (Notcoin Explore) دیگر با کلیک پاداش نمی‌دهد و رابط کاربری آن به کلی تغییر کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ارز دیجیتال، نات کوین (Notcoin) با فاز جدید خود به نام نات کوین اکسپلو (Notcoin Explore) بازگشت. تیم نات کوین روز جمعه ۲۲ تیر در کانال تلگرامی این بازی اعلام کرد که نات کوین جدید رسماً راه‌اندازی شده است.
پادشاه بازی‌های کلیکی تلگرام و پروژه‌های تپ تو ارن اکنون با مدلی جدید امکان کسب درآمد را برای کاربران خود فراهم کرده است. در نات کوین جدید، کاربرانی که از فاز قبلی جا مانده بودند هم می‌توانند وارد این ربات تلگرامی شده و کسب درآمد کنند.
نات کوین تا پیش از انجام ایردراپ آن در اواخر اردیبهشت ۱۴۰۳، یک بازی کلیکی بود که کاربران در آن با ضربه‌زدن روی یک سکه پاداش می‌گرفتند. همچنین، نات کوین تسک‌هایی را به‌صورت روزانه برای کاربران می‌گذاشت که با انجام آن می‌تواند پاداش اضافی بگیرند.
تسک‌های نات کوین شامل معرفی پروژه‌های مختلف وب ۳ بود که کاربران باید معرفی پروژه‌ها را می‌دیدند و حساب شبکه‌های اجتماعی آن‌ها را دنبال می‌کردند. برخی از پروژه‌ها نیز با جایزه‌های بیشتر از کاربران می‌خواستند که بخشی از سرمایه خود را وارد پروژه کنند.
نات کوین جدید یا همان نات کوین اکسپلور (Notcoin Explore) دیگر با کلیک پاداش نمی‌دهد و رابط کاربری آن به کلی تغییر کرده است.
یکی از بخش‌های نات کوین اکسپلور بخش پیشنهادهای ویژه یا Special Offer که در آن پروژه‌های جدید معرفی می‌شوند. کاربران می‌توانند با انجام تسک‌های هر پروژه پاداشی در قالب نات کوین بگیرند.
کاربران هرچه بیشتر در پروژه‌ها فعالیت کنند و یا در پروژه‌های بیشتری مشارکت داشته باشند، پاداش بیشتری هم می‌گیرند.
سطح کاربری در نات کوین اکسپلور

کاربران در نات کوین جدید در سه سطح برنز (Bronze)، گلد (Gold) و پلاتینوم قرار می‌گیرند. کاربران برنزی پاداش هر تسک را به همان مقدار دریافت می‌کنند. اما پاداش کاربران گلد ۱۰۰۰ برابر و کاربران پلاتینوم ۵۰۰۰ برابر می‌شود.
سطوح بالاتر، یعنی گلد و پلاتینوم، قابل خرید است. این سطوح به شکل اشتراک ۳ ماهه، ۶ ماهه و ۱۲ ماهه با نات کوین یا تلگرام استارز قابل خرید است.
نات کوین اکسپلور مانند نات کوین قبلی برای ارجاع دوستان به این بازی پاداش می‌دهد. اولین پاداشی که از دعوت دوستان خود به نات کوین اکسپلور دریافت می‌کنید، ۱۵درصد از خرید سطح توسط دوست شما است. کسانی که در فاز قبلی بیش از ۳۰۰ دعوت داشتند، ۲۵درصد از خرید سطح را پاداش می‌گیرند.
کاربران جدید در نات کوین اکسپلور به‌مدت یک هفته سطح پلاتینوم هدیه می‌گیرند. در این سطح، پاداش تسک‌ها ۵۰۰۰ برابر می‌شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]