وقوع حادثه جدید دریایی در سواحل یمن
وقوع حادثه جدید دریایی در سواحل یمن

آژانس تجارت دریایی انگلیس از وقوع یک حادثه دریایی جدید در سواحل  یمن خبر داد. 

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، آژانس تجارت دریایی انگلیس از وقوع یک حادثه در فاصله ۹۷ مایلی شمال غرب بندر الحدیده یمن خبر داد.
به گزارش المیادین، از جزئیات این خبر هنوز اطلاع دقیقی نیست، اما به نظر می‌رسد نیروهای مردمی یمن یک کشتی آمریکایی یا انگلیسی یا کشتی که به سمت بنادر رژیم صهیونیستی در حرکت بوده است را در چهارچوب محاصره دریایی رژیم صهیونیستی هدف قرار داده‌اند.
صبح امروز نیز آژانس تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه دریایی در فاصله ۷۰ مایلی سواحل جنوب غربی الحدیده (واقع در جنوب یمن) خبر داده بود.
در همین رابطه شامگاه گذشته یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن از هدف قرار دادن یک کشتی وابسته به رژیم صهیونیستی در سواحل یمن خبر داده بود. وی بر ادامه عملیات نیروهای مسلح یمن علیه کشتی های وابسته به رژیم صهیونیستی تا زمان توقف حملات این رژیم علیه غزه تاکید کرده بود.
ائتلاف متجاوز آمریکایی- انگلیسی دیروز نیز بار دیگر بخشی از خاک یمن را هدف قرار داد. جنگنده‌های ائتلاف متجاوز آمریکایی- انگلیسی فرودگاه الحدیده در غرب یمن را در دو نوبت هدف حملات هوایی قرار داده‌اند. المیادین اعلام کرد که جنگنده های آمریکایی و انگلیسی منطقه البحیسی در بخش اللحیه در الحدیده یمن را نیز در یک نوبت بمباران کردند.همچنین خبرنگار المسیره در استان حجه یمن گزارش داد که جنگنده های انگلیسی و آمریکایی در یک نوبت نیز منطقه بحیص در را بمباران کردند.
گفتنی است یمن اعلام کرده که در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین اجازه نخواهد داد کشتی‌های صهیونیست یا کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها بندرهای اراضی اشغالی است از دریای عرب و دریای سرخ عبور کنند. ارتش یمن عملیات‌های موفقیت‌آمیزی را در این چارچوب به انجام رسانده و آسیب‌های اقتصادی فراوانی را به بندرهای جنوبی اراضی اشغالی وارد آورده است. اما در مقابل، ائتلاف متجاوز آمریکایی- انگلیسی در حمایت آشکار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه، به بهانه حمایت از دریانوردی چندین بار اراضی یمن را مورد هجوم قرار داده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]