هوای گیلان گرم‌تر می‌شود
هوای گیلان گرم‌تر می‌شود

مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: طی دوشنبه لغایت چهارشنبه با نفوذ و تقویت توده هوای گرم در منطقه، شرایط برای روند افزایش دما به ویژه طی سه شنبه و چهارشنبه در منطقه مهیاست.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، محمد دادرس آسمان گیلان را قسمتی ابری تا ابری و مه آلود دانست و اظهار کرد: کمینه و بیشینه دما بین ۱۵ تا ۳۳ درجه سانتیگراد در نوسان است.
وی نقشه‌های هواشناسی را نشان دهنده وجود جریانات کم و بیش ناپایدار طی امروز در منطقه دانست و افزود: مطابق هشدار سطح زرد صادر شده، شاهد ابرناکی و مه آلود بودن هوا و وزش باد و رگبار و رعد و برق و تگرگ در مناطق مستعد خواهیم بود.
مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه بارندگی و رعد و برق در ارتفاعات و دامنه‌ها شدید خواهد بود، تصریح کرد: احتمال آبگرفتگی منطقه‌ای و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها و جاری شدن سیلاب موقتی و برخورد صاعقه وجود دارد.
دادرس با اشاره به تداوم بارش‌های همرفتی تا فردا، یادآور شد: طی دوشنبه لغایت چهارشنبه با نفوذ و تقویت توده هوای گرم در منطقه، شرایط برای روند افزایش دما به ویژه طی سه شنبه و چهارشنبه در منطقه مهیاست.
وی از فعالیت کانون‌های گرد و خاک در اطراف منطقه خبر داد و خاطرنشان کرد: در برخی نقاط شاهد آسمانی غبارآلود خواهیم بود.
مدیرکل هواشناسی گیلان اضافه کرد: مجددا از پنجشنبه با نفوذ سامانه ناپایدار، ابرناکی و مه آلود بودن هوا و کاهش دما و وزش باد و رگبار و رعد و برق به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها و بارش تگرگ در مناطق مستعد پیش بینی می‌شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]