آیا سهم ثتران برای خرید مناسب است؟ تحلیل تکنیکال چه می‌گوید؟
آیا سهم ثتران برای خرید مناسب است؟ تحلیل تکنیکال چه می‌گوید؟

شـرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهـران با نماد ثتران هم‌چنان در انتظار رای دادگاه، بابت زمین‌های شهریار است. در این گزارش قصد داریم با مرور عملکرد شرکت به تحلیل نموداری آن بپردازیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین، فعالیت شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران از سال ۱۳۷۳ در گروه سرمایه‌گذاری مسکن آغاز گردید. این شرکت از سال ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۵ بالغ بر ۲۷ پروژه مسکونی، اداری و تجاری را اجرا نموده و با توجه به سیاست‌های شرکت و همچنین دارا بودن پتانسیل لازم جهت ساخت و ساز، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ به صورت شرکت سهامی خاص شروع نمود.
گزارش عملکرد ۹ ماهه سهم:
در اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای دوره ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ (حسابرسی نشده) شاهد افزایش ۵۴ درصدی درآمدهای عملیاتی ۹ ماهه ۱۴۰۳ در مقایسه با دوره مشابه قبل هستیم. از طرفی افزایش ۴۱ درصدی زیان خالص ۹ ماهه ۱۴۰۳ و تحقق زیان ۲۷۱ ریالی به ازاء هر سهم محقق شده است.
شنیده‌ها از ثتران:
زمزمه رای دادگاه به نفع شرکت و برگشت زمین‌های شهریار باعث رشد قیمتی سهم شده است. ولی نیاز به خبرموثق‌تر هست که اگر موضوع رسمی شود، مقاومت به راحتی شکسته می‌شود و رشد خوبی خواهد داشت در غیر این صورت نیاز به صرف زمان و اصلاح از مقاومت است.
تحلیل تکنیکال ثتران:
در این نمودار برای ثتران از پیک ۹۹ تا مهر ۱۴۰۱ یک دیامتریک برای موج A داشتیم و ریزشی نوسانی از محدوده ۱۱۵۰ تا ۲۲۰ تومان تجربه شده است.
سپس موج B در قالب الگوی صعودی چندین ساله شکل گرفته که موج A از آن تمام و اکنون در موج B هستیم. حال موج B می‌تواند سه موجی یا مثلث یا دیامتریک باشد و زمان بیشتری بخرد ولی فعلا ABC از آن به نظر تمام شده است. لذا از حمایت ۶۴۵-۶۵۰ تومان شاهد یک رشد هستیم و می‌تواند فعلا هدف های میان مدتی ۹۴۰-۱۱۴۰ را در این رشد داشه باشد تا الگو مشخص شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]