تأکید پزشکیان بر رعایت حساسیت کار در نهضت ملی مسکن
تأکید پزشکیان بر رعایت حساسیت کار در نهضت ملی مسکن

وزیر راه و شهرسازی، پس از دیدار با رئیس جمهور منتخب گفت: دکتر پزشکیان تأکید داشت که حساسیت کار در نهضت ملی مسکن و همچنین، تکمیل طرح‌های گذرگاهی، رعایت شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، مهرداد بذرپاش، پس از دیدار با دکتر مسعود پزشکیان، اظهار داشت: نشست خوبی با رئیس جمهور منتخب داشتم و نکاتی را در بحث گذرگاه‌ها و «کلان طرح ایران راه» توضیح دادم؛ طرح‌هایی که به بهره‌برداری رسیده و طرح‌هایی که امروز در دستور کار است و می‌تواند در کوتاه مدت یعنی امسال افتتاح شود. همچنین طرح‌هایی که تا پایان دولت چهاردهم می‌تواند به بهره‌برداری برسد.
بذرپاش تصریح کرد: درباره وضع حمل و نقل کشور که یکی از شایستگی‌های کشور ماست، رشدی که در این زمینه در سال گذشته و امسال شاهد آن بودیم و همچنین آخرین وضع نهضت ملی مسکن و تأمین زمین، گزارش دادم.
وزیر راه و شهرسازی با توجه به چالش‌های پیش روی دولت چهاردهم، گفت: از چالش‌های پیش‌ رو؛ تأمین مالی طرح‌ها و سیاست‌هایی است که در این مدت اتخاذ کردیم.
بذرپاش در پایان، اظهار داشت: رئیس جمهور منتخب درباره موضوع نهضت ملی مسکن صحبت کرد و گفت که حساسیت‌های کار باید رعایت شود؛ صحبت دیگر مربوط به تکمیل طرح‌های گذرگاهی بود که دکتر پزشکیان تأکید کرد سریع‌تر به پایان برسد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]