اخذ رتبه مشاور
اخذ رتبه مشاور
به عنوان صاحب یک کسب‌وکار، بلافاصله پس از ثبت شرکت مشاوره خود باید برای اخذ رتبه مشاور اقدام کنید.

به عنوان صاحب یک کسب‌وکار، بلافاصله پس از ثبت شرکت مشاوره خود باید برای اخذ رتبه مشاور اقدام کنید. رتبه مشاور، معیاری است که با کمک آن خدمات ارائه شده توسط شرکت‌های مشاوره به صورت کمی و کیفی ارزیابی می‌شود. با در دست داشتن رتبه مشاوره، میزان برتری شرکت شما در مقایسه با رقبایتان مشخص شده و مشتریان راه خود را راحت تر به سمت شما پیدا می‌کنند. رتبه‌بندی شرکت‌های مشاور در سه پایه انجام می‌شود. با داشتن حداقل شرایط رتبه‌بندی، می‌توانید پایه سوم را دریافت کرده و با افزایش توانایی‌های مالی، حرفه‌ای و تخصصی برای اخذ پایه‌های بالاتر اقدام کنید.

رتبه‌بندی شرکت‌ها، طبق اصول و مقررات خاصی صورت می‌گیرد و کارشناسان مربوطه عواملی مانند سوابق تحصیلی هیئت‌مدیره، سوابق کاری اعضای اصلی شرکت، امکانات فنی و نرم‌افزاری شرکت، اعتبار مالی و غیره را بررسی کرده و رتبه نهایی را طبق این موارد اعلام می‌کنند. فرایند رتبه‌بندی و مراحل اخذ رتبه مشاور نسبتا طولانی و پیچیده است؛ به همین خاطر آگاهی از قوانین رتبه‌بندی می‌تواند تا حدود زیادی به شما کمک کند. اگرچه پیچیدگی این فرآیند باعث شده بسیاری افراد ترجیح دهند تا انجام آن را به متخصصان این زمینه بسپارند. کارشناسان موسسه ثبتی رتبه، امور مربوط به رتبه‌بندی، دریافت رتبه انفورماتیک و اخذ رتبه مشاور را از صفر تا صد انجام می‌دهند.

شرکت‌های مشاوره

شرکت‌های مشاور که مشاور پروژه و پشتیبان امور هستند، فعالیت‌های زمینه‌های تجاری و اجرایی را انجام می‌دهند و ناظر عملکرد پروژه هستند. در واقع می‌توان گفت که شرکت‌های مشاور به عنوان واسطه بین شرکت‌های پیمانکار و کارفرما قرار می‌گیرند. شرکت‌های مشاوره دارای یازده زیرمجموعه هستند که باید برای اخذ رتبه مشاور اقدام کنند. این زیرمجموعه‌ها شامل:

  • شرکت‌های مشاور انرژی
  • شرکت‌های مشاور مهندسی آب
  • شرکت‌های مشاور کشاورزی
  • شرکت‌های مشاور صنعت و معدن
  • شرکت‌های مشاور پتروشیمی
  • شرکت‌های مشاور نفت و گاز
  • شرکت‌های مشاور صنعت و عمران
  • شرکت های مشاور معماری و شهرسازی
  • شرکت‌های مشاور پست و مخابرات
  • شرکت‌های مشاور راه و ترابری
  • شرکت های مشاور پست و مخابرات

برای انجام امور مربوط به رتبه‌بندی و خدمات رتبه انفورماتیک، به وب‌سایت موسسه ثبتی رتبه مراجعه کنید.

شرکت‌های مشاوره

مزایای رتبه‌بندی مشاوران

در رتبه‌بندی شرکت‌های مشاوره و اخذ رتبه مشاور که توسط سازمان برنامه‌ریزی و بودجه کشور صورت می‌گیرد، عوامل مختلفی در نظر گرفته می‌شود؛ برای مثال عواملی مانند تخصص، تجربه کاری، تحصیلات اعضای شرکت، اندازه و سرمایه شرکت، استانداردهای صنعتی، نظام مدیریت کیفیت، عملکرد پروژه‌های گذشته و… نقش اساسی در تعیین رتبه دارند. یک مورد از مزایای اخذ رتبه مشاور، اطمینان حاصل کردن از تخصص شرکت و صلاحیت آن برای اجرای پروژه‌هاست؛ با داشتن این رتبه به راحتی به مشتریان خود ثابت می‌کنید که از صلاحیت و تخصص کافی برای انجام پروژه‌ها برخوردارید. همینطور، اگر پیشرفت کنید و با بالابردن تجربه کاری و رزومه خود، توانایی‌های انسانی و مالی شرکت رتبه‌های بالاتری بدست آورید، می‌توانید با ارائه تجربه لذتبخش از همکاری، باعث افزایش مشتریان خود شوید.

با رعایت این موارد و تعهد به روش‌های مدرن و باکیفیت، مشتریان با دیدن رتبه شما، از انجام پروژه‌های ‌خود به صورت حرفه‌ای و باکیفیت بالا اطمینان حاصل می‌کنند. مزیت بعدی اخذ رتبه مشاور مقایسه و انتخاب بهتر است؛ به این صورت که مشتریان می‌توانند از میان شرکت‌های با رتبه‌های مختلف، شرکت مناسب برای اجرای پروژه‌های خود را انتخاب کنند. همچنین شرکت‌های دارای رتبه، دارای شانس بیشتری برای برنده شدن در مناقصات و مزایدات دارند و می‌توانند راحت‌تر از شرکت های بدون رتبه از وام‌ها و تسهیلات بانکی استفاده کنند. برای کسب رتبه مشاوران، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت موسسه ثبتی رتبه، از خدمات کارشناسان رتبه بهره ببرید.

شرایط رتبه‌بندی مشاوران

در اخذ رتبه مشاور یا اخذ رتبه پیمانکار ، میزان تجربه و تخصص شرکت شما در زمینه مشاوره یکی از مواردی است که بسیار مهم تلقی می‌شود؛ چرا که مدت زمان فعالیت مشاوره، تجربه و تخصص اعضای کلیدی تیم مشاوره و نوع پروژه‌هایی که در آن‌ها فعالیت داشته‌اید در نظر گرفته‌ می‌شود. در نظر داشته باشید که پروژه‌هایی که قبلا به عهده گرفته‌اید و عملکرد شما در آن‌ها برای رتبه‌بندی بسیار مهم است و ارائه گواهی‌نامه، نمونه کار و ارجاعات از مشتریان قبلی کیفیت خدمات شما و عملکردتان را اثبات می‌کند.

مورد بعدی که از تاثیر زیادی در رتبه‌بندی شرکت شما برخوردار است، تحصیلات بالای نیروی انسانی و مدارک معتبر در رشته‌های مشاوره است؛ مثلا اینکه مدارک تحصیلی در زمینه‌های تحویل پروژه، رشته‌های مهندسی، استانداردهای صنعتی و… داشته باشید و از منابع مالی و تجهیزات مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های گوناگون برخوردار باشید، می‌توانید به راحتی به اخذ رتبه مشاور دست پیدا کنید.

زمانی که برای رتبه‌بندی اقدام می‌کنید، شرایط آن می‌تواند با توجه به قوانین و رتبه مورد نظر شما متفاوت باشد. برای آگاهی کامل از شرایط رتبه‌بندی با مشاوران موسسه ثبتی در تماس باشید.

شرایط رتبه‌بندی مشاوران

موسسه ثبتی رتبه

اگر به این بخش از مقاله رسیدید، احتمالا به این معناست که صاحب یک شرکت مشاوره هستید و به دنبال مشاوری قابل اعتماد می‌گردید تا به پرسش‌های شما درمورد اخذ رتبه مشاور پاسخ دهد. کادر متخصص ثبتی رتبه آماده پاسخگویی به پرسش‌های شما در زمینه رتبه‌بندی مشاوران، رتبه‌بندی پیمانکاران، ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت لوگو، تاسیس و راه اندازی شرکت و… می‌باشند. موسسه ثبتی رتبه خدمات ثبتی مورد نیاز شما را در کمترین زمان ممکن، با توجه به جدیدترین قوانین و هزینه مناسب انجام می‌دهد.

خدمات موسسه ثبتی رتبه

موسسه ثبتی رتبه، یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین موسسه‌های ثبتی در ایران است که خدمات گوناگونی در زمینه ثبت شرکت‌های مشاور و پیمانکاری ارائه می‌دهد. بخشی از خدماتی که توسط موسسه رتبه پوشش داده می‌شود عبارتند از: انواع مشاوره و خدمات مربوط به ثبت شرکت، تغییرات شرکت، رتبه‌بندی شرکت‌ها و ثبت علائم تجاری و برندها. کارشناسان ما در موسسه رتبه باتوجه به نوع شرکت شما ( شرکت سهامی عام، شرکت سهامی خاص، شرکت با مسئولیت محدود و…)، خدمات مربوط به ثبت شرکت مانند تهیه مدارک و ثبت اسناد و انجام امور مربوط به ثبت شرکت در سامانه‌های مربوطه، تغییرات شرکت مانند تغییر نام، آدرس، سرمایه، مدیران و… شرکت، امور مربوط به اخذ رتبه مشاور، رتبه‌بندی پیمانکاران، خدمات مربوط به رتبه انفورماتیک و امور مربوط به ثبت علائم تجاری را انجام می‌دهند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 1 میانگین: 5]