چرا برق مترو پرند قطع شد؟
چرا برق مترو پرند قطع شد؟

شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) اعلام کرد: مشکل قطع برق پیش آمده در مترو پرند به دلیل بروز اشکال فنی در شبکه برق داخلی مترو بوده و هیچ‌گونه اختلالی در شبکه‌های برق‌رسانی به مترو وجود ندارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشکل قطع برق پیش آمده در مترو پرند به دلیل بروز اشکال فنی در شبکه برق داخلی مترو بوده و هیچ‌گونه اختلال و یا اشکال فنی در شبکه‌های برق‌رسانی به مترو وجود ندارد.
توانیر تاکید کرد: در عین حال شرکت برق منطقه‌ای تهران آمادگی آن را دارد در صورت نیاز، جهت کمک به رفع اشکال داخلی مترو اقدام کند.
به گزارش ایرنا، شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه امروز جمعه اعلام کرد: به دلیل بروز مشکل فنی و قطعی برق، سرویس‌دهی در محدوده ایستگاه شهر جدید پرند تا ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) با اختلال مواجه شده است. از ساعت ۱۱:۴۰ دقیقه امروز اختلال ایجاد شده و قطارهای خط پرند در حال حاضر بین ایستگاه‌های شاهد – باقرشهر تا فرودگاه امام خمینی (ره) در حال خدمات رسانی به مسافران است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]