«قطعه ۳ »پروژه چهار بانده کردن محور زنجان به بیجار با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد در دست اجرا است
«قطعه ۳ »پروژه چهار بانده کردن محور زنجان به بیجار با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد در دست اجرا است

زنجان- سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره‌ کل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: «قطعه سه »پروژه چهار بانده کردن محور زنجان به بیجار با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد در دست اجرا است.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان،سید احمد خلیلی،به پروژه چهار بانده کردن محور زنجان- بیجار اشاره کرد و گفت: محور زنجان – بیجار به عنوان یکی از پرترافیک‌ترین محورهای مواصلاتی استان زنجان است که با بهره‌برداری از آن، علاوه بر تسهیل در تردد، موجب کاهش سوانح جاده ای و افزایش ایمنی هم می‌شود.
وی ابراز کرد: به منظور کاهش حجم ترافیک، افزایش سطح سرویس و همچنین ارتقاء ایمنی مسیر، عملیات چهار بانده کردن محور زنجان – بیجار از سال ۱۳۸۵ آغاز شده است.
سرپرست معاونت مهندسی وساخت ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: محور زنجان به بیجار ذیل طرح بهسازی راه اصلی زنجان- تکاب و زنجان- بیجار با طول « ۷۶کیلومتر » می باشد که عملیات اجرایی بخش اول آن به طول« ۳۵ کیلومتر» حدفاصل شهر زنجان تا شهر زرین‌آباد در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسیده است.
خلیلی تاکید کرد: محورهای زنجان به بیجار و زنجان به دندی جزو پروژه های تفویضی به این اداره کل نبوده و توسط شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل مدیریت می شود و در حال حاضر «قطعه سه » پروژه چهار بانده کردن محور زنجان به بیجار حدفاصل کیلومتر ۰۰۰+۳۶ تا ۵۰۰+۵۱ با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد و «قطعه ۴» با طول «۱۱کیلومتر» با پیشرفت فیزیکی ۵ درصد پیمان سپاری شده و در دست اجرا قرار دارد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]