یک انتصاب جدید در وزارت راه و شهرسازی
یک انتصاب جدید در وزارت راه و شهرسازی

وزیر راه و شهرسازی در حکمی احمد نیکخواه نائینی را به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری و مدیرکل دبیرخانه شورای‌عالی شهرسازی و معماری منصوب کرد.

به گزارش بازار، فرزانه صادق مالواجرد وزیر راه و شهرسازی در حکمی احمد نیکخواه نائینی را به سمت سرپرست معاونت شهرسازی و معماری و مدیرکل دبیرخانه شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: نظر به تخصص، تعهد و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری و مدیرکل دبیرخانه شورای‌عالی شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال در اجرای سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران، سند چشم‌انداز و برنامه هفتم توسعه کشور از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه استفاده کرده و در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و موید باشید.

گفتنی است، احمد نیکخواه نائینی دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه علم و صنعت است و از سال ۱۳۸۸ در معاونت معماری و شهرسازی مشغول به خدمت بوده است. وی همچنین در دولت‌های یازدهم و دوازدهم و در ابتدای دولت سیزدهم در سمت مدیرکل دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری فعالیت داشته است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]