افزایش نسبی دما در نیمه شمالی کشور| پیش‌بینی جوی آرام برای بیشتر مناطق
افزایش نسبی دما در نیمه شمالی کشور| پیش‌بینی جوی آرام برای بیشتر مناطق

کارشناس سازمان هواشناسی با از افزایش نسبی دما در نیمه شمالی کشور و بارش پراکنده باران در ارتفاعات البرز مرکزی طی امروز خبر داد و گفت: برای بیشتر مناطق کشور طی ۵ روز آینده جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش بازار، از وزارت راه و شهرسازی، فریبا گودرزی در مورد آخرین وضعیت جوی کشور، اظهار داشت: در ۵ روز آینده در بیشتر مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی شده است. همچنین از امروز (دوشنبه) تا روز پنجشنبه هفته جاری در ارتفاعات مرکزی البرز در بعدازظهرها و شب، بارش پراکنده باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ می‌دهد.

وی افزود: همچنین فردا (سه‌شنبه) در آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش پراکنده باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی شده است و روز جمعه برای دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی و بخش‌هایی از شمال‌غرب، بارش پراکنده باران با احتمال رعدوبرق رخ می‌دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز و فردا در شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور در برخی از ساعت‌ها، وزش باد شدید گاهی خیزش با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی گفت: از امروز تا چهارشنبه روند افزایش نسبی دما در شمال کشور پیش‌بینی شده است.

وی اعلام کرد: آسمان تهران امروز صاف است و گاهی وزش باد رخ خواهدداد. بیشینه دمای پایتخت امروز به ۳۳ درجه بالای صفر می‌رسد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]