بارش باران و رعد و برق در ۱۵ استان
بارش باران و رعد و برق در ۱۵ استان

سازمان هواشناسی اعلام کرد از امروز تا شنبه در برخی استان های شمالی، قزوین، البرز، تهران و سمنان و برخی نقاط خراسان شمالی افزایش ابر، بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

به گزارش بازار از سازمان هواشناسی؛ از امروز (چهارشنبه) تا شنبه برای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گلستان، گیلان، مازندران، دامنه و ارتفاعات در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان و برخی نقاط خراسان شمالی، افزایش ابر، بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

امروز علاوه بر مناطق ذکر شده در برخی نقاط خراسان رضوی، خراسان جنوبی و کرمان و برای پنجشنبه در برخی نقاط خراسان رضوی و خراسان جنوبی در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گردوخاک پیش بینی می‌شود.

روز یکشنبه در شمال استان های آذربایجان غربی وآذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان، گاهی افزایش ابر، بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می دهد.

امروز و فردا در نوار شرقی، غرب و جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه های جنوبی البرز و جمعه تا یکشنبه در نوار شرقی و برخی مناطق غرب در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می شود.

چهارشنبه تا جمعه دریای خزر و پنجشنبه و جمعه خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج است.

آسمان امروز تهران کمی تا قسمتی ابری، گاهی افزایش باد و با احتمال گرد و خاک همراه است. بیشینه دمای امروز پایتخت به ۳۰ و کمینه دمای آن به ۱۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد رسید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]