قیمت جدید طلا ۱۸ عیار در بازار / سکه چند شد؟ + جدول ۹ خرداد
قیمت جدید طلا ۱۸ عیار در بازار / سکه چند شد؟ + جدول ۹ خرداد

طبق گزارش‌ها، قیمت طلا و سکه در بازار امروز روند کاهشی را به خود گرفت. کاهش قیمت اونس جهانی طلا و ثابت ماندن نرخ دلار، قیمت سکه امامی را در کانال ۴۰ میلیونی و سکه بهار آزادی را در کانال ۳۷ میلیونی قرار داد.

بر اساس گزارش‌ها، قیمت طلا و سکه در روز چهارشنبه با کاهش قیمت در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. کاهش قیمت در بازار طلا در محدوده ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومانی بود. این میزان کاهش قیمت، سکه‌های سنگین را نیز یک کانال کاهش داد.

امروز اونس جهانی طلا با کاهش بیش از ۱۷ دلاری لیدر اصلی تعیین قیمت در بازار فلز زرد است و دلار نیز با تحرکات محدود، مهر تاییدی بر روند کاهشی قیمت در این بازار زده است.

قیمت اونس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش روی رقم ۲۳۴۲ دلاری ایستاده و کاهش نزدیک به ۱۸ دلاری دارد. اونس نقره نیز روی رقم ۳۲ دلار و ۸ سنتی در حال معامله است و بیش از ۵۰ سنت نسبت به مدت مشابه روز گذشته گران شده است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با رقم ۶۰ هزار و ۱۱۰ تومانی در حال معامله است و نسبت به بعد از ظهر دیروز حدود ۵۰ تومان رشد دارد.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر اونس طلا

قیمت (دلار)
مقدار تغییر
درصد تغییر
تاریخ

۲,۳۵۸
۴.۰۰
۰.۱۶
۱۱:۳۲

۲,۳۵۴
۱۲
۰.۵
روز قبل

۲,۳۴۲
۸.۰۰
۰.۳۴
۲ روز پیش
 

 

سکه‌های سنگین در کانال پایین‌تر معامله شد

قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه ۹ خرداد با کاهش ۲۵۰ هزار تومانی روی رقم ۴۰ میلیون و ۷۳۰ هزار تومانی در حال معامله است. سکه‌ بهار با کاهش ۲۲۵ هزار تومانی با رقم ۳۷ میلیون و ۷۹۵ هزار تومانی در حال معامله است و در کانال پایین‌تر قرار گرفت.

گفتنی است قیمت نیم‌‌‌سکه ۱۰۰ هزار تومان کاهش دارد و روی قیمت ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی ایستاده است. قیمت ربع سکه نیز ۲۰۰ هزار تومان ارزان شد و روی رقم ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی معامله شد. سکه گرمی با ۱۰۰ هزار تومان افزایش با قیمت ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

حباب سکه با افزایش قیمت تراز شد

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش کاهشی است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی با رقم ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۱۸ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۳۷۸ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۳۳۳ هزار تومان در حال معامله است.

حباب سکه امروز در تمام قطعات به غیر از ربع سکه افزایشی شد. حباب سکه امامی ۲۲۳ هزار تومان، سکه بهار ۲۶۱ هزار تومان، نیم‌سکه ۱۲۸ هزار تومان و سکه گرمی ۵۶ هزار تومان افزایش دارد. حباب ربع سکه امروز ۸۳ هزار تومان کاهشی شد.

منبع:

تجارت نیوز

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]