شوک به فعالین بورس | چهره مشهور IT بازار سرمایه جان باخت
شوک به فعالین بورس | چهره مشهور IT بازار سرمایه جان باخت

روح الله دهقان، مدیرعامل سابق شرکت فناوری بورس و معاون توسعه کسب بازار سرمایه صبح امروز در اثر سقوط هواپیمای آموزشی جان باخت.

در حالی خبر درگذشت روح الله دهقان مرد IT ایران منتشر شد که امیر عباس پور، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: صبح امروز یک فروند هواپیمای فوق سبک آموزشی در حوالی تالاب صالحیه در نظرآباد سقوط کرد که بر اثر این حادثه دانشجوی آموزش گیرنده کشته شد.

امیر عباس پور گفت: این هواپیمای فوق سبک که از فرودگاه آزادی نظرآباد به هوا برخاسته بود در حوالی تالاب صالحیه سقوط کرد.

وی گفت: متاسفانه علی رغم تلاش یک ساعته امداد گران برای احیای فرد حادثه دیده وی فوت کرد و حال خلبان این هواپیمای فوق سبک آموزشی نیز وخیم است که برای ادامه درمان به مرکز درمانی انتقال داده شد.

اقدامات دهقان در زمان مدیریت

به روزرسانی سامانه معاملاتی، طرح سامانه معاملاتی بومی، بهره‌گیری از هوش مصنوعی و شرکت‌های دانش بنیان در بازارسرمایه، ورود نظام‌مند tsetmc به مقوله فرهنگ‌سازی و آموزش، راه‌اندازی کدال ۳۶۰ و بسیاری از اقدامات مهم حوزه فن‌آوری اطلاعات، در زمان حضور این مدیر پاسخگو و با اخلاق بازارسرمایه پایه‌گذاری شد.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در پیامی درگذشت روح اله دهقان، مدیرعامل سابق شرکت فناوری بورس و معاون توسعه کسب‌وکار گروه مالی کیان را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت مجید عشقی، آمده است: مشیت الهی بر این قرار گرفت که شاهد از دست دادن یکی از چهره‌های پرتلاش و متعهد بازار سرمایه پس از سال‌ها خدمت شایسته به مردم و کشور باشیم.

خبر درگذشت مدیرعامل سابق شرکت فناوری بورس و معاون توسعه کسب‌وکار گروه مالی کیان زنده یاد روح‌اله دهقان، بسیار سخت و جانکاه است و یقیناً خدمات ارزشمند ایشان در یادها و خاطرات اهالی بازار سرمایه، جاودانه و ماندگار خواهد ماند.

اینجانب این مصیبت را به خانواده معزز آن فقید بزرگوار تسلیت عرض می‌کنم و ضمن طلب رحمت واسعه الهی برای ایشان، از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر و بردباری مسئلت دارم.

 

منبع:

ایلنا

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]