قیمت طلا در ۱۸ شهریور صعودی شد + جدول
قیمت طلا در ۱۸ شهریور صعودی شد + جدول

امروز قیمت طلا ۱۸ عیار افزایش یافت و هر گرم آن نسبت به روز گذشته با ۴۴۰۰ تومان افزایش، به مبلغ ۳,۶۱۲,۶۰۰ تومان (سه میلیون و ششصد و دوازده هزار و ششصد تومان) رسید.

امروز یکشنبه ۱۸ شهریور قیمت طلا نسبت به روز گذشته با نوساناتی روبرو بود.

آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا امروز با بدون تغییر ،  ۲,۵۱۶ (دو هزار و پانصد و شانزده ) دلار در معامله بود.

 
جدول قیمت ۳ روز اخیر هر اونس طلا
قیمت (دلار) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۲,۵۱۶ ۰.۰۰ ۰ ۰۹:۵۸
۲,۵۱۶ -۳.۰۰ -۰.۱۲ روز قبل
۲,۵۱۹ ۱۲ ۰.۴۷ ۲ روز پیش

 

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

 

قیمت طلا صعودی شد. در بازار امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۴۴۰۰ تومان افزایش، ۳,۶۱۲,۶۰۰ (سه میلیون و ششصد و دوازده هزار و ششصد ) تومان نرخ گذاری شد.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر گرم طلا ۱۸ عیار
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۳,۶۱۲,۶۰۰ ۴,۴۰۰ ۰.۱۲ ۰۹:۵۸
۳,۶۰۸,۲۰۰ -۳۲,۱۰۰.۰۰ -۰.۸۹ روز قبل
۳,۶۴۰,۳۰۰ -۶,۰۰۰.۰۰ -۰.۱۷ ۳ روز پیش

طلای-جهانی

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با افزایش ۰.۱۵ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۵,۶۴۹,۰۰۰ (پانزده میلیون و ششصد و چهل و نه هزار) تومان معامله شد.

پیش بینی قیمت طلا و سکه در ۱۸ شهریور

 بازار طلا و سکه نخستین روز هفته را با نوسان کاهشی سپری کرد و طلای آبشده بیشترین کاهش قیمت را به خود اختصاص داد. روند نزولی طلای آبشده از معاملات پشت‌خطی روز جمعه آغاز شد و همزمان با افت قیمت اونس طلا که پس از انتشار داده‌های اشتغال ایالات متحده به زیر ۲۵۰۰ دلار سقوط کرد، تشدید شد. در جریان معاملات روز شنبه، قیمت سکه و طلا نسبت به روز پنجشنبه کاهش یافت، اما حباب سکه امامی با رشدی که تجربه کرد، به ۱۹ درصد رسید.

قیمت طلای آبشده در ابتدای معاملات روز شنبه در سطح ۱۵ میلیون و ۶۳۵ هزار تومان بازگشایی کرد و سپس با صعودی کوتاه‌ مدت به ۱۵ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان رسید. طلای آبشده اما در نیمه دوم معاملات کاهشی شد و در نهایت در ۱۵ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان بسته شد. تحلیلگران معتقدند که بازار آبشده با «تقاضای افزایش‌یافته» و «کمبود عرضه» مواجه است که می‌تواند به نوسانات بیشتر منجر شود.

قیمت سکه امامی هم از سطح ۴۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به ۴۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید. تحلیلگران بر این باورند که سیگنال‌های خرید برای سکه فردایی صادر شده و ممکن است روند صعودی جدیدی در آینده نزدیک برای این بازار آغاز شود. نوسانات قیمت طلا در بازار جهانی اما به مانند بازار ایران نزولی نبود و اونس طلا روز شنبه در سطح ۲۵۱۶ دلار معامله شد. قیمت دلار هم به عنوان مولفه اصلی موثر بر نوسانات طلا و سکه، روز شنبه در محدوده مشخص نوسان داد و این اسکناس آمریکایی در بازار تهران ۵۹ هزار و ۶۵۰ تومان معامله شد. معامله‌گران بر این باورند که قیمت درهم امارات نقش کلیدی در جهت‌دهی به بازار ارز داشت. در ۲۵ روز اخیر، درهم زیر مرز حساس ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان در نوسان بود و هر بار که به این سطح نزدیک شد، با فشار فروش مواجه و دوباره از آن فاصله گرفته است.


منبع:

اقتصادنیوز

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]