چگونه از سرقت خودرو جلوگیری کنیم؟
چگونه از سرقت خودرو جلوگیری کنیم؟
براساس آمار رسمی از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، ماشین‌هایی ازجمله نیسان، سمند، پرشیا و پژو 405 حدود 70 درصد از خودروهای سرقتی کشور را به خود اختصاص می‌دهند. بگذارید همین اول خیال شما را راحت کنیم.

احتمالاً بسیاری از شما مخاطبان از قفل فرمان، قفل پدال یا دزدگیر ماشین استفاده می‌کنید و هیچ نیازی به خریدن ردیاب نمی‌بینید. صبر کنید! شما کاملاً در اشتباهید؛ می‌پرسید چرا؟ در سال‌های اخیر، خرید و نصب ردیاب ماشین به یکی از ابزارهای ضدسرقت نوین در سراسر جهان تبدیل شده است که باعث کاهش چشمگیر آمار سرقت خودرو و شناسایی سارقین می‌شود.

ردیاب خودرو چگونه از سرقت خودرو جلوگیری می‌کند؟

ردیاب خودرو وایزر این امکان را به شما می‌دهد که روی خودرو یا موتورسیکلت خود نظارت داشته باشید و موقعیت دقیق آن را به‌صورت لحظه‌ای و آنلاین مشخص کنید. علاوه‌بر این، ردیاب‌ها امکان دسترسی به قابلیت‌های بسیار دیگری را در اختیارتان قرار می‌دهند که دزدگیرها فاقد آن‌ها هستند مانند تعیین محدوده سرعت، تعیین محدوده جغرافیایی و انواع هشدارها از جمله هشدار روشن و خاموش کردن غیرمجاز وسیله نقلیه و هشدار ضربه.

قابلیت ضدسرقت بودن جی پی اس خودرو وایزر به این صورت عمل می‌کند که جی پی اس اطلاعات موقعیت مکانی لحظه‌ای خودرو را به گوشی تلفن همراه مالک به وسیله پیامک یا تماس تلفنی ارسال کرده و محل دقیق خودرو را به ایشان اطلاع می‌دهد. صاحب خودرو این امکان را دارد که با استفاده از اپلیکیشن، از راه دور خودروی خود را خاموش کرده و دست سارقین را از آن کوتاه کند.

تکنولوژی gps برای روسیاه کردن دزدان کارایی عجیبی دارد!

راهنمای قیمت و خرید ردیاب خودرو

اگر هنوز هم تردید دارید که آیا باید روی خرید ردیاب خودرو شخصی سرمایه‌گذاری کنید یا خیر، تنها کافی است این نکته را در نظر داشته باشید که هزینه واقعی سرقت وسیله نقلیه، از جمله هزینه‌های اضافی و مشکلات پس از آن، می‌تواند بسیار بیشتر از هزینه یک دستگاه ردیاب باشد. خوشبختانه شرکت وایزر راه‌حل‌های مقرون‌به‌صرفه و قابل‌اعتمادی را برای افزایش امنیت وسیله نقلیه و کاهش ترس شما ارائه می‌دهد. دستگاه‌های ردیاب خودروی وایزر مطمئن‌ترین و قیمت مناسب‌ترین راه برای محافظت از وسیله نقلیه شخصی در برابر سارقان با‌تجربه و مطلع شدن از وضعیت خودروی شما هستند. از قیمت انواع جی پی اس خودرو وایزر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ردیاب جی پی اس F150 وایزر: ۴,۱۷۹,۰۰۰ تومان | بهترین و پرفروش ترین محصول وایزر قابل نصب روی انواع وسایل نقلیه
  • ردیاب کوچک و قوی B60 وایزر: ۳,۰۵۹,۰۰۰ تومان | انتخابی مطمئن برای پیشگیری از سرقت وسیله ‌نقلیه مخصوصاً اگر موتور سیکلت‌ دارید.
  • ردیاب جی پی اس F100 وایزر: ۳,۳۶۹,۰۰۰ تومان | محبوب‌ترین ردیاب جی پی اس وایزر قابل نصب روی انواع خودروهای ایرانی و خارجی
  • ردیاب آهنربایی M8 وایزر: ۵,۹۳۹,۰۰۰ تومان | آسان‌ترین راه تأمین امنیت خودرو‌ها مخصوصاً خودروهای سنگین و کانتینرها

مقایسه انواع ردیاب خودرو وایزر

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید ردیاب خودرو می‌توانید به سایت رسمی وایزر یا به بیش از ۱۷۲ نمایندگی وایزر در سراسر کشور مراجعه کنید.

کلام آخر: انتخاب بهترین ردیاب خودرو برای شما

با توجه به افزایش ارزش خودرو، حفظ امنیت آن تبدیل به اولویت اصلی مالکان شده است. اگر شما هم دغدغه پیدا کردن بهترین ردیاب خودرو را دارید و می‌خواهید به بهترین نحو امنیت وسیله نقلیه خود را تأمین کنید باید بدانید که بهترین ردیاب خودرو برای هر شخص متفاوت است. قبل از هر چیز لازم است بدانید چه انتظاری از یک ردیاب جی‌پی‌اس دارید و برندی را انتخاب کنید که علاوه‌بر محصول باکیفیت، پشتیبانی و خدمات پس از فروش خوبی را ارائه می‌کند.

برای انتخاب بهترین ردیاب مناسب خودروی خود کافی است با متخصصان وایزر که یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه‌دهنده انواع ردیاب جی پی اس خودرو و موتور سیکلت است، تماس بگیرید. جی‌پی‌اس وایزر به عنوان پرفروش ترین ردیاب خودرو کشور با بیشترین تعداد نصب، انتخابی امن و هوشمند برای تأمین امنیت دارایی‌های شماست.

سوالات متداول درباره خرید ردیاب خودرو برای انواع خودروهای ایرانی

بهترین جی پی اس برای پراید چیست؟

بهترین و مناسب ترین ردیاب جی پی اس برای پراید مدل‌های B60 و F100-R وایزر است.

بهترین جی پی اس برای پژو ۲۰۶ چیست؟

بهترین و مناسب ترین ردیاب جی پی اس برای خانواده پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ مدل F150 وایزر است.

بهترین جی پی اس برای موتور سیکلت چیست؟

بهترین و مناسب ترین ردیاب جی پی اس برای موتور سیکلت مدل B60 وایزر است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]