ارزان‌ترین و گران‌ترین خودروهای وارداتی کدام‌اند؟
ارزان‌ترین و گران‌ترین خودروهای وارداتی کدام‌اند؟

اکوایران: پس از آغاز فرآیند ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، فهرست و قیمت خودروهای عرضه‌شده منتشر شد. گرانترین و ارزانترین این ۳۶ خودروی وارداتی کدام‌اند؟

به گزارش اکوایران، دور جدید عرضه خودروهای وارداتی از روز گذشته- ۱۹ تیرماه- آغاز شد و متقاضیان این خودروها با بلوکه کردن مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان در حساب‌‌های وکالتی‌شان می‌توانند در این مرحله از عرضه خودروهای وارداتی ثبت‌نام کنند.

روز گذشته لیستی از خودروهای وارداتی منتشر شد که دو بخش داشت. یک بخش آن، اسامی خودروها همراه با قیمت قطعی در مبادی ورودی و بخش دیگر اسامی خودروها همراه با قیمت فروش علی‌الحساب در مبادی ورودی.

ارزان و گرانترین خودروهای وارداتی

فهرست قیمت قطعی خودروهای وارداتی به ترتیب قیمت به شرح زیر اعلام شده است:

هیچ خودرویی در این لیست زیر یک میلیارد تومان نیست. ارزان‌ترین خودروی عرضه‌شده در این نوبت از فروش، خودروی نیسان سانی از شرکت جهان نوین آریا است. قیمت قطعی فروش در مبادی وردی این خودرو یک میلیارد و ۱۰۷ میلیون تومان اعلام شده است.

خودروی ارزان‌قیمت بعدی خودروی GS3 با قیمت یک میلیارد و ۴۹۱ میلیون تومان است. واردات این خودرو را راسا موتور برعهده گرفته است.

گران‌ترین خودروی این لیست هم نیسان قشقایی است که با قیمت قطعی و نهایی دو میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ارزان و گران‌ترین علی‌الحساب‌ها

لیست قیمت دوم ارائه شده از عرضه خودروهای وارداتی، لیست قیمت علی‌الحساب خودروها است؛ که به ترتیب قیمت در جدول زیر آمده است:

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]