راه‌اندازی بدون برنامه نمایندگی وزارت خارجه در اروند با شکست مواجه می‌شود
راه‌اندازی بدون برنامه نمایندگی وزارت خارجه در اروند با شکست مواجه می‌شود

آبادان- موید راد، یک فعال گردشگری گفت: راه‌اندازی بدون برنامه نمایندگی وزارت امور خارجه در منطقه آزاد اروند با شکست مواجه می‌ شود و ضرورت دارد از هم اکنون برنامه‌ریزی های لازم صورت بگیرد.

جبار موید راد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: اخیراً با پیگیری‌های سازمان منطقه آزاد اروند مقرر شد نمایندگی وزارت امور خارجه در این منطقه راه اندازی شود که به طور حتم تاثیر مثبت در حوزه اقتصاد و صنعت گردشگری خواهد گذاشت.
وی افزود: انتظار می رود سازمان منطقه آزاد اروند برای مردم شفاف سازی کند نمایندگی وزارت امور خارجه چه تاثیری در زندگی آنها و در واقع بخش های مختلف این منطقه دارد.
این فعال گردشگری تصریح کرد: راه‌ اندازی بدون برنامه نمایندگی وزارت امور خارجه در منطقه آزاد اروند با شکست مواجه می‌ شود و ضرورت دارد از هم اکنون برنامه‌ ریزی های لازم صورت بگیرد.
موید راد ادامه داد: اکنون منتظر هستیم سریعاً این نمایندگی افتتاح شود تا فرصت سوزی نشود و فقط معطوف به یک خبر نشود.
وی با اشاره به عملکرد سازمان منطقه آزاد در خصوص گردشگری توضیح داد: طی ۷ ماه گذشته در خصوص گردشگری شاهد تحول هستیم البته نقاط ضعف و قوت وجود دارد ولی نقاط قوت بسیار زیاد بوده و فعالان گردشگری از وضعیت فعلی رضایت دارند و انتظار دارند مطالبات آنها به صورت ۱۰۰ درصدی محقق شود.
این فعال گردشگری، اطلاع رسانی را یک ضرورت برشمرد و گفت: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند باید دستاوردها و عملکرد را به صورت شفاف اعلام کند و به صورت ماهانه با رسانه های تولیدمحور که جریان سازی می کنند و در واقع بیشترین خبرهای تولیدی را دارند نشست خبری برگزار کند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]