نام گذاری بخشی از پاستور به نام «شهید ابراهیم رئیسی»
نام گذاری بخشی از پاستور به نام «شهید ابراهیم رئیسی»

اکو ایران:نام گذاری معابری به نام شهید ابراهیم رئیسی و حسین امیرعبداللهیان در صحن شورای شهر به تصویب رسید.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهلمین جلسه علنی این شورا بررسی نامگذاری معبری به نام ابراهیم  رئیسی را در دستور کار خود داشتند که بر این اساس بزرگراه بعثت حدفاصل میدان بهمن تا میدان بسیج در مناطق ۱۵ و ۱۶ و همچنین خیابان پاستور شرقی حدفاصل خیابان کارگر جنوبی تا خیابان حضرت ولیعصر (عج) در منطقه ۱۱ با رای حداکثری اعضای شورا به نام شهید  ابراهیم رئیسی نامگذاری شد.

همچنین خیابان کوشک حد فاصل خیابان سی تیر تا خیابان فردوسی در منطقه ۱۲ با رای حداکثری اعضای شورای شهر تهران به نام شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان نامگذاری شد.

در جریان این نامگذاری ،نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه یک جلسه فوق العاده و یک جلسه هم اندیشی برای نامگذاری معبری به نام شهید رییسی مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: تغییر نام بزرگراه بعثت از تقاطع میدان بسیج تا میدان بهمن در منطقه ۱۵ به نام شهید آیت الله ابراهیم رئیسی انجام خواهد شد که یکی از بزرگراه های اصلی شهر است و این معبر به بزرگراه امام رضا (ع) متصل خواهد شد.

وی افزود: خیابان پاستور شرقی حدفاصل خیابان کارگر جنوبی و خیابان ولیعصر نیز به نام شهید رئیسی نامگذاری می شود و خیابان کوشک نیز به نام خیابان شهید امیر عبداللهیان نامگذاری خواهد شد که در محدوده وزارت امور خارجه است.

معدنی پور تأکید کرد: نامگذاری مابقی معابر به نام دیگر شهدای خدمت نیز به تدریج انجام خواهد شد.

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه نیز گفت: میدان پاستور و خیابان پاستور به همان نام سابق باقی خواهد ماند و تغییر نام تنها به بخش خیابان پاستور شرقی مربوط است.

 

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]