وی افزود: در مورد انسجام و همدلی و پیگیری اموری که آغاز کردیم و باید به سرانجام برسد سخن به میان آمد. اعضا نکات منفی و مثبت را مطرح کردند تا در این جلسات مشکلات حل شود و به دنبال آن مسائل شهر را دنبال کنیم. نادعلی با بیان اینکه یک طرفه نمی‌توان قضاوت کرد، […]

وی افزود: در مورد انسجام و همدلی و پیگیری اموری که آغاز کردیم و باید به سرانجام برسد سخن به میان آمد. اعضا نکات منفی و مثبت را مطرح کردند تا در این جلسات مشکلات حل شود و به دنبال آن مسائل شهر را دنبال کنیم.

نادعلی با بیان اینکه یک طرفه نمی‌توان قضاوت کرد، گفت: نکات منفی و مثبت مطرح شده و تلاش اهالی رسانه باید این باشد که اگر قرار است کلیتی از شورا منتشر کند تمام جوانب را در نظر بگیرد. اگر قرار باشد با انتقادات آنی و احساسی که مبنای آن بیرون از کارکرد شورا و شهرداری است فضا را مشوش کنیم درست نیست و موردی است که مقام معظم رهبری بارها در مورد آن تذکر داده است. باید زمان را در دست بگیریم. تعارفی با شهرداری نداریم و تشویق می‌کنیم تا امور را دنبال کند و اگر مشکلی باشد تذکر خواهیم داد تا بهتر پیش بروند.

وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه کتاب بزرگترین نمایشگاه است، یادآور شد: موضع شورا برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب است اما چون مساحت مورد توجه وزارت ارشاد تامین نشده تصمیم گرفتند فضایی مناسب‌تر را در نظر بگیرند. عملا به دلیل کمبود مساحت موجود ناچاریم تا سوله جدید اضافه نشده وضعیت فعلی را تحمل کنیم و وظیفه خود را می‌دانیم که همکاری لازم را در خصوص این رویداد ملی و بین المللی با وزارت ارشاد داشته باشیم.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: توافق‌ها بر اساس داده‌ها انجام می‌شود و باید شرایطی که وزارت ارشاد درخواست کرده بود فراهم می‌کردیم. اگر شرایط فراهم شود سال آینده آخرین سالی خواهد بود که نمایشگاه در مصلی برگزار می‌شود.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]