وی وان بهترین برند سلامت دهان و دندان
وی وان بهترین برند سلامت دهان و دندان
حفظ سلامت دهان و دندان ها یکی از مهم ترین اقداماتی است که، در سلامت کلی بدن اثرگذار بوده و تاثیر بسزایی در  زندگی ما دارد.

پس از این رو سایت ماروکالا به شما پیشنهاد می هد که از محصولات با کیفیت وی وان کمال استفاده را ببرید زیرا؛ برند با کیفیت وی وان محصولات مختلف مربوط به سلامت دهان و دندان را دارا بوده. از جمله: خمیر دندان، دهان شوبه، پودر سفید کننده و… همچنین لازم به ذکر است که، بدانید سایت آرایشی و بهداشتی ماروکالا محصولات وی وان را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت عرضه می کند تا شما عزیزان بتوانید خریدی مقرون به صرفه تر را نسبت به بقیه رقیبان فروشنده محصولات آرایشی و بهداشتی تجربه کنید.

در ادامه این مبحث به تاثیر بسزای  محصولات وی وان از جمله: پودر سفید کننده و دهان شویه می پردازیم. پس برای جلوگیری از هزینه های بالای دندان پزشکی و خدمات زیبایی دندان و همچنین بالا رفتن میزان اعتماد به نفس خود ادامه این مقاله را از دست ندهید.

دهان شویه وی وان محافظ سلامتی دندان

نحوه استفاده از دهانشویه وی وان

استفاده درست و اصولی از دهانشویه باعث می‌شود که، به از بین بردن میکروب‌های حفره‌های دندان کمک کنید. علاوه بر آن حفظ سلامت لثه‌ها با استفاده از دهان شویه به راحتی امکان پذیر است. دهان‌شویه در عمل نوعی محافظت‌کننده در برابر پوسیدگی دندان و بیماری‌های لثه است. البته توجه داشته باشید که، دهانشویه نمی‌تواند به تنهایی جایگزین کامل مسواک زدن و استفاده از نخ دندان باشد. با استفاده از دهانشویه می‌توانید نقاطی از دهان که قابل دسترسی نیست مانند: داخل گونه، بین دندان‌ها و زیر و رو زبان را تمیز و ضد عفونی کنید. پس همین حالا با مراجعه به سایت ماروکالا اقدام به خرید دهان شوبه وی وان کنید.

دهان شویه وی وان محافظ سلامتی دندان

 در اینجا قصد داریم به طور کامل نحوه استفاده از دهان شویه وی وان را به طور کامل شرح دهیم.

مسواک زدن و نخ دندان کشیدن

این کار را قبل ازاستفاده از دهان شویه انجام دهید. در ابتدا دندان های خود را نخ دندان کشیده سپس مسواک بزنید. 

ریختن دهانشویه در دهان

پس از تمیزی دهان و دندان‌ها، مقدار تعیین شده از محلول را درون پیمانه موردنظر ریخته و آن را درون دهان خود بریزید. مایع را به خوبی درون دهان بچرخانید اما مراقب باشید بلعیدن آن خطرناک است، زیرا مواد شیمیایی موجود در آن باعث ایجاد مشکلات گوارشی می‌شود.

غرغره کردن دهان شویه

محلول ریخته شده باید به مدت ۳۰ ثانیه درون دهان باقی بماند تا تأثیر خود را بر تمام قسمت‌های دهان بگذارد. پس از اتمام زمان آن را بیرون بریزید. دهان خود را به خوبی بشویید و تا مدتی از خوردن و آشامیدن پرهیز کنید.

مشاهده و خرید تمامی دهان شویه های وی وان

مزایای دهان شویه وی وان بدون الکل 

  • تقویت کننده لثه و مینای دندان ها
  • دهان شویه وی وان دارای خاصیت آنتی باکتریال 
  • موثر در پیشگیری از پوسیدگی دندان ها
  • ایجاد کننده احساس تازگی در دهان 
  • موثر در بازسازی مینای دندان
  •  کاهش دهنده مشکلات لثه
  • کاهش دهنده جرم و تارتار
  • موثر در خروج بقایای مواد غذایی در دهان و دندان ها

پودر سفید کننده وی وان

امروزه افراد زیادی برای سفید کردن دندان هایشان به سراغ دندانپزشک های مختلف می روند و هزینه های زیادی را صرف جرم گیری و سفید کردن دندان های خود می کنند. اما راه ساده تر و کم دردسرتری هم برای سفید کردن دندان ها در خانه وجود دارد، و آن هم استفاده از پودرهای سفید کننده وی وان است.

پودر وی وان، اولین پودر سفید کننده تولید شده در ایران است که به علت داشتن ترکیبات و تاثیر فوق العاده اش قادر به دریافت مجوز رسمی وزارت بهداشت و درمان شده است. ترکیبات این پودر به گونه ای طراحی شده اند که می توانند در سریع ترین زمان ممکن روی جرم های دندان اثر بگذارند و آن ها را به طور کامل از بین ببرند.

راهنمای خرید پودر سفید کننده وی وان با قیمت عمده

پودر سفید کننده وی وان

مزایا و عوارض استفاده از پودر سفید کننده

  1. تغییر رنگ دندان های زرد به سفید و از بین بردن جرم دندان ها

با زدن این پودرها جرم روی دندان هایتان به خوبی از بین می رود و از پوسیدگی دندان نیز جلوگیری می شود.

  1. حساس شدن دندان ها

اگر بیش از اندازه از پودرهای سفید کننده دندان استفاده کنید، به مینای دندان ها آسیب جدی وارد می شود. همین مورد موجب می شود که دندان ها حساس شوند و هنگام خوردن غذاهای سرد و یا گرم احساس دندان درد داشته باشید

  1. استفاده راحت و مقرون به صرفه بودن

به جای این که مجبور شوید هر بار برای سفید کردن دندان های خود به دندان پزشکی بروید، می توانید این کار را خودتان در خانه انجام دهید.

  1. شکستگی و ترک دندان

استفاده مداوم و هر روزه از این نوع پودرها باعث می شود که دندان ها در طولانی مدت ساییده شوند، ترک بخورند و یا بشکنند. به هیچ وجه نباید در استفاده از این پودرها زیاده روی کنید

مشاهده و خرید سفید کننده ویوان با رایحه بی نظیر نعناع به صورت عمده

  1. بهبود ظاهر افراد

دندان های سفید و تمیز تاثیر زیادی بر زیبایی چهره افراد دارند. دندان های سفید، لبخندی زیباتر را به همراه می آورند.

دندان های سفید و تمیز

  1. آسیب به لثه

اگر از این پودرها به درستی استفاده نکنید و هنگام مسواک زدن به لثه ها فشار وارد کنید، ترکیبات سفید کننده پودر می تواند لثه ها را زخم و یا ملتهب کند

  1. افزایش اعتماد به نفس

زمانی که دندان زیبا و سفید باشد، فرد هنگام برخورد با دیگران اعتماد به نفس بالاتری دارد. داشتن دندان های سفید باعث می شود که دیگر هنگام خندیدن جلوی دهانتان را نگیرید.

نقد و بررسی  کامل خمیر دندان وی وان

خوشبو کننده دهان

وجود عصاره خوش‌طعم و خوش عطر نعنا در ترکیبات خمیر دندان، دهان شما را خوشبو کرده و نفس‌تان را تازه می‌کند.

تقویت مینای دندان

پوشش خارجی دندان‌ها مینای دندان نام دارد. این پوشش از ماده معدنی به نام کلسیم فسفات و درصد کمی هم سدیم، کلرید و منیزیم تشکیل شده است. خمیر دندان وی وان با بهره بردن از فلوراید می تواند این پوشش خارجی را تقویت کند.

خرید خمیر دندان وی وان

پیشگیری از جرم، حذف پلاک و جلوگیری از پوسیدگی

پس از صرف غذا ماده‌ای سفید رنگ روی دندان ها ایجاد می‌شود که به آن پلاک دندانی گفته می‌شود. پلاک دندان موجب بروز عوارض جدی مثل بیماری لثه، پوسیدگی دندان و دیگر مشکلات خواهد شد. ترکیبات موجود در خمیر دندان وی وان مانند سیلیکای هیدراته و پیروفسفات جرم و پلاک‌های ایجاد شده بر روی دندان‌ها را از بین می‌برد و در نتیجه از پوسیدگی دندان جلوگیری می‌کند. ‎

سفید کننده دندان

رنگ زرد و لک‌های ایجاد شده بر روی دندان ممکن است بر اثر بهداشت ضعیف دهان و دندان، مصرف دخانیات، برخی از داروها، مواد غذایی رنگی ایجاد شود. خمیر دندان ویوان با بهره بردن از ویژگی سفید کننده باعث حفظ زیبایی دندان ها شما در طول روز می شود.

 برای مشاهده و خرید تمامی محصولات وی وان به قیمت عمده اینجا کلیک کنید

نکات پایانی

همه افراد دوست دارند که دندان هایشان هنگام لبخند زدن یا صحبت کردن  مانند مرواید در دهانشان بدرخشد. مسواک زدن نادرست دندان ها، استفاده زیاد از نوشیدنی هایی مانند چای، قهوه و نوشابه، سیگار کشیدن و … موجب تغییر رنگ در دندان ها می شوند. حال راه حل مقرون به صرفه این مشکلات چیست؟ همانطور که اشاره کردیم تمام محصولات وی وان دست به دست هم داده اند که مشکلات دهان و دندان را برطرف کنند. ساده ترین راه و کم هزینه ترین راه استفاده از دهان شویه و پودر سفید کننده وی وان می باشد. که شما عزیزان محترم می توانید از طریق سایت آریشی و بهداشتی ماروکالا به صورت کاملا آنلاین بدون اتلاف وقت سفارش عمده خود را به ثبت برسانید و در کمترین زمان سفارش خود را تحویل بگیریدو همچنین اگر دسترسی به اینترنت ندارید می توانید از طریق این شماره تماس ۰۹۲۱۳۸۸۴۲۶۹ سفارش خود را به ثبت برسانید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 3 میانگین: 3.7]