آیا بیمه تکمیلی در سال ۱۴۰۳ ارزش خرید دارد؟
آیا بیمه تکمیلی در سال ۱۴۰۳ ارزش خرید دارد؟
با تهیه بیمه تکمیلی درمان می‌توانید خیال خود را بابت پیش‌برد امور پزشکی راحت کنید.

 بیمه تکمیلی پوشش‌های متنوعی دارد و مدیریت هزینه‌ها در صورت نیاز به خدمات درمانی را برایتان راحت می‌کند. پرسش اینجاست که آیا در سال جدید یعنی ۱۴۰۳ هم استفاده از خدمات چنین بیمه‌ای مقرون‌به‌صرفه است؟ بیمه تکمیلی کماکان ارزش خرید دارد؟ در ادامه برایتان از پوشش‌های بیمه تکمیلی در سال جدید و خرید آن می‌گوییم.

مزایای خرید بیمه تکمیلی در سال جدید

فواید خرید بیمه تکمیلی بسیار زیاد است. با داشتن آن می‌توانید:

  • بخش اعظمی از هزینه‌ درمان‌های مختلف را از بیمه بگیرید.
  • شکل و قالب دریافت خدمات بیمه را خودتان تعیین می‌کنید؛‌ گروهی، انفرادی یا خانوادگی.
  • از طرح‌های اقساطی برای پرداخت حق بیمه استفاده کنید و نگران مبلغ خرید بیمه نباشید.

پوشش‌های امور پاراکلینیکی مانند اکوکاردیوگرافی، سونوگرافی و ام‌آرآی هم در فهرست خدمات بیمه درمان تکمیلی سال جدید دیده می‌شوند. سقف و نوع پوشش‌های هر شرکت بیمه با دیگری متفاوت است، اما وجود چنین خدماتی می‌تواند به مدیریت هزینه‌های درمان در موقعیت‌های گوناگون کمک شایانی کند.

پرکاربردترین پوشش های بیمه تکمیلی در سال ۱۴۰۳

خدمات بیمه تکمیلی بسیار متنوع است. از پرکابردترین گزینه‌های پیشنهادی بیمه گران باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • هزینه‌های بستری؛
  • رفع عیوب انکساری چشم؛
  • پرداخت هزینه ویزیت و داروها؛
  • پوشش زایمان و امور درمان نازایی؛
  • تست ورزش و آزمایش‌های مربوط به قلب؛
  • انواع جراحی‌ها از پیوند کبد تا موارد مربوط به سرطان‌های مختلف.

پوشش‌های بیمه تکمیلی در سال جدید هم بسیار پرتنوع‌اند. با خرید چنین بیمه‌ای می‌توانید در صورت بروز مشکلات مختلف، بیماری‌های گوناگون یا وضعیت‌های ناگهانی (مانند تصادف) به‌خوبی از پس هزینه‌ها بربیایید. خرید اقساطی بیمه تکمیلی درمان در بسترهایی مانند ازکی هم راه را برای تنظیم بودجه خرید باز می‌گذارد. در چنین موقعیتی، دیگر نیازی به نگرانی بابت هزینه نیست و با خیال راحت به درمان می‌پردازید. 

دقت کنید که بیمه تکمیلی حوادث و موقعیت‌هایی را که عامدانه ایجاد شوند، به‌هیچ عنوان پوشش نمی‌دهد. برای مثال، اگر هزینه‌های درمان مرتبط با اموری نظیر خودکشی یا ترک اعتیاد باشند، خبری از پوشش‌دهی بیمه تکمیلی درمان به‌میان نخواهد بود.

خرید بیمه تکمیلی از بهترین شرکت‌ها

مزایای تهیه بیمه درمان تکمیلی بسیار زیاد است؛ به‌ویژه، اگر آن را از شرکت‌های معتبری بخرید که سوابق بسیار درخشانی در زمینه ارائه خدمات مختلف دارند.

دو شرکت بیمه ایران و بیمه پارسیان از گزینه‌های جذابی هستند که با عرضه خدماتی کاربردی و پوشش‌های بیمه تکمیلی متنوع توانسته‌اند، در طول سال‌های طولانی، رضایت مشتریان پرشماری را جلب کنند. 

خرید بیمه از شرکت‌هایی با سطح توانگری بالا و سابقه درخشان، خیالتان را بابت وفاداری به تعهداتشان راحت می‌کند. شرکت بیمه ایران از باسابقه‌ترین بیمه‌گران ایران است که در طول سالیان طولانی توانسته رضایت و اعتماد مشتریان را جلب کند. 

خرید بیمه تکمیلی از ازکی

برای تهیه بیمه تکمیلی می‌توانید از مسیری ساده و سریع پیش بروید. نه نیازی به تماس‌گرفتن با شرکت‌های مختلف است و نه احتیاجی به مراجعه حضوری وجود دارد. با سرزدن به سامانه ازکی، با بستری مواجه می‌شوید که شما را به شرکت‌های بیمه مختلف می‌رساند. در ازکی، خدمات بیمه شرکت‌های مختلف از بیمه شخص ثالث تا بیمه‌های درمان تکمیلی ارائه می‌شوند. با مرور فهرست شرایط موجود و شرکت‌های مختلف می‌توانید از میان گزینه‌ها دست به خرید بزنید. برای مثال، امکان تهیه بیمه تکمیلی از بیمه پارسیان به‌طور مستقیم و آنلاین از سامانه ازکی وجود دارد. شما شرایط خرید بیمه تکمیلی هر شرکت را در ازکی مشاهده و با مقایسه گزینه‌های موجود، اقدام به خرید بیمه درمان تکمیلی می‌کنید. تمام مراحل هم به‌طور اینترنتی و به‌سرعت پیش می‌رود. در عرض چند دقیقه، بیمه‌نامه‌تان صادر می‌شود و بدون هیچ محدودیت مکانی و زمانی، به هدفتان می‌رسید. امسال، بیمه تکمیلی‌تان را از ازکی تهیه کنید؛ تجربه تازه‌ای برایتان رقم خواهد خورد.

خرید پوشش‌های بیمه تکمیلی جدید با تخفیف

با ازکی می‌توانید از پوشش‌های تازه‌ای بهره‌مند شوید که بیمه تکمیلی برای مشتریان خود در سال جدید در نظر می‌گیرد. استفاده از این خدمات همراه با تخفیف‌هایی که ازکی به شما می‌دهد، بسیار دل‌چسب و مقرون‌به‌صرفه می‌شود. خرید اینترنتی بیمه از بستر معتبری چون ازکی، راهی تازه برای بهره‌مندی از سرویس‌های بیمه‌ است. با وجود هزینه‌های فزاینده درمان، داشتن بیمه تکمیلی برای همه ما ضروری به‌نظر می‌رسد. پس تا دیر نشده از ازکی بیمه بخرید و خیالتان را آسوده نگه دارید. 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]