معرفی ۴ فیلم قدیمی که نباید از دست بدهید
معرفی ۴ فیلم قدیمی که نباید از دست بدهید
تماشای فیلم یکی از سرگرمی‌های محبوب برای افراد زیادی است که علاوه  بر سپری کردن مدت زمانی خاص، حس ‌های مختلفی را در طول فیلم تجربه می‌کنند.
فهرست خبر اقتصادی معرفی 4 فیلم قدیمی که نباید از دست بدهید

یکسری از فیلم‌ها حتی با گذشت زمان طولانی از پخش آن‌ها، ارزش دوباره دیدن را دارند.

معرفی ۴ فیلم قدیمی که نباید از دست داده باشید

۱- آپوکالیتو

به جرئت می‌توان گفت که فیلم آپوکالیتو از جمله از فیلم‌هایی است که با گذر زمان از ارزش آن کاسته نمی‌شود. این فیلم آمریکایی محصول سال ۲۰۰۸ است که ژانر آن مختلف است و شما می‌توانید یک فیلم درام و در عیت حال ترسناک را از آن انتظار داشته باشید. نویسندگان این فیلم میل گیبسون و فرهاد صفی نیا است که ملیتی آمریکایی- ایرانی دارد و آن‌ها جزو نویسندگان موفق در این صنعت هستند که کارهای خوبی را ارائه داده‌اند. این فیلم درباره‌ی یک شکارچی آمریکایی‌ست که حس جنگجویی خود را در یک قبیله در آمریکا تجربه می‌کند.

از ویژگی‌های خیره کننده این فیلم می‌توان به نوع تصویر برداری آن، اشاره کرد که به بهترین شیوه مناظر تمدن، فرهنگ و آیین‌ها را به تصویر کشیده است. شما با مشاهده‌ی صحنه‌های وحشیانه و مهیج، درگیری یک حس هیجان فوق العاده را تجربه خواهید کرد و از آن لذت خواهید برد. یکی از تحسین‌های این فیلم به علت داستان سرایی ماهرانه این فیلم بوده است که فرهنگ‌ها و آیین‌ها را به زیبایی هر چه تمام به تصویر می‌کشد. شما با مشاهده‌ی این فیلم حس‌های مختلفی را می‌توانید تجربه کنید وعلاوه بر حس هیجان انگیز خود برای صحنه‌های اکشن و زیبایی فوق العاده‌ی آن، قدرت روح انسانی را به خوبی لمس کنید و از آن لذت ببرید.برای دانلود فیلم آپوکالیپتو از نماشات استفاده کنید.

۲- فیلم نیروهای ویژه‌ی ۲۰۱۱

فیلم نیروهای ویژه‌ی ۲۰۱۱

فیلم نیروهای ویژه‌ی ۲۰۱۱ دارای یک امتیاز عالی است که بیشتر از ۷۶% از بینندگان آن را پذیرفته اند. این فیلم برای اکران سال ۲۰۱۱ محصول فرانسه است. این فیلم اکشن و جنگی از همان ابتدا علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرد که شما می‌توانید با تماشا کردن آن لحظات مهیجی را تجربه کنید. داستان اصلی این فیلم درباره‌ی گروهی از نیروهای ویژه و کاربلد فرانسوی است که برای نجات یک  یک خبرنگاراسیر شده در افعانستان، به یکسری از مأموریت‌های ویژه اعزام می‌شوند.

این فیلم تمام موقعیت و سختی‌هایی که سربازان با آن مواجه می‌شوند را به تصویر می‌کشد. از شرایط سختی که با آن مواجه می‌شوند تغییرات آب و هوایی است که به خوبی به نمایش درآمده است. از مهمترین ویژگی‌هایی که این فیلم به تصویر می‌کشد فداکاری‌هایی است که سربازان انجام می‌دهند و به خوبی فداکاری برای وطن را ملموس می‌کنند. این سربازان ماهر و میهن دوست هر خطری را به حان می‌خرند تا مأموریت خود را به درستی انجام بدهند و با موفقیت به وطن بازگردند. از دیگر موضوعاتی که به خوبی آن را به نمایش می‌گذارد تأثیر روابط عاطفی ایجاد شده بین افراد است که به علت موقعیتی که آن‌ها در آن هستند ایجاد شده است که با وجود فشار و استرس‌هایی که جو متشنج بین آن‌ها ایجاد کرده است، آن‌ها بتواند روابط خوبی با یکدیگر را به نمایش بگذارند و یک رفاقت واقعی بین آن‌ها ایجاد می‌شود. نکته ویژه‌ای که با این فیلم می‌توان آن را حس کرد یک تعادل عالی بین قسمت‌های خشن حاصل از جنگ است که پر از خشونت و غم است و بین احساسات و همدلی و یکدستگی که بین سربازان وجود دارد است که به آن‌ها کمک کند به هدف خود برسند. پس شما با دیدن این فیلم، فقط در یک بعد نیستید و می‌توانید به خوبی این تعادل را لمس کنید.

۳- فیلم مثلث

فیلم مثلث

فیلم مثلث ساخت سال ۲۰۰۹ و یک محصول مشترک بین انگلستان و استرالیا است. این فیلم درباره‌ی سفر یک مادر به همراه فرزند خود است که دچار عقب ماندگی ذهنی است. سفر دریایی او به منظور گردش است اما دیری نمی‌پاید که یک طوفان به پا می‌شود و  یک کشتی به ظاهر برای کمک می‌آید و در پی آن ماجراهایی رخ می‌دهد. موضوع اصلی این فیلم، در واقع روان شناختی است و شما در طی فیلم هیجان ناشی از آن را نیز تجربه خواهید کرد. این کشتی یک حلقه نامتنهای را مدام تکرار می‌کند و طی آن این حلقه‌ی کابوسی به اتمام نمی‌رسد. این فیلم یک حس گناه و عواقب آن را به آن نشان می‌دهد و بیان می‌کند که آیا افراد می‌توانند از حس گناه خود فرار کنند و یا خیر. زمانی که حلقه باز می‌شود، بازیگر نقش اول فیلم خود را در برابر یکسذی از اتفاقات و همچنین تصمیمات میگیرد که با عاقبت حاصل از آن همراه است.

۴- فیلم کد ۸

فیلم کد 8

قسمت دوم فیلم کد ۸ در سال ۲۰۲۴ آماده‌ی پخش است. قسمت اول این فیلم بسیار محبوب در سال ۲۰۱۸ پخش شد و علاقه‌مندان زیادی را به خود جلب کرد. فیلم کد ۸ یک مرد جوان را به تصویر می‌کشد که دارای یک قدرت فوق العاده است و طی درگیری کوچکی که با پلیس برای آن اتفاق می‌افتد باعث شروع اتفاق‌هایی در زندگی او می‌شود. این فیلم بیان‌کننده‌ی قدرتی مافوق بشری است که فقط در دستان درصد بسیار کمی از مردم دنیا وجود دارد. و داستان اول فیلم در تلاش برای جمع کردن پول بیشتر برای حمایت کردن از مادر بیمار خود با پلیس درگیر می‌شود. در طی داستان نقش اصلی داستان به مرور با گروهی از تبهکاران که بسیار ابر قدرت نیز هستند رو در رو می‌شود و به واسطه زندگی جدید که اکنون دارد درگیر اتفاقات مختلفی می‌شود. این فیلم یک تجسم عالی از بعدهای مختلف زندگی را به تصویرمی‌کشد و بخه خوبی اختلافات و تبعیض را نشان می‌دهد. شما با تماشای این فیلم می‌توانید شاهد یک فیلم شاهکار باشید.

با توجه به اینکه هر روزه فیلم‌های مختلفی در حال تولید می‌باشد که هر کدام از آن‌ها سلیقه‌ی گروه مختلفی از مردم را در برمی‌گیرد، هنوز فیلم‌هایی هستند که در گذشته اکران شده‌اند و ارزش بالایی دارند. شما می‌توانید با توجه به امتیاز و سبک مورد علاقه فیلم‌های خود، در میان آن‌ها، آثاری را انتخاب کنید و از دیدن آن لذت ببرید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]