استقلال چگونه می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود؟
استقلال چگونه می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود؟

پیشکسوت استقلال گفت: اختلافات بین مدیریت و کادر فنی استقلال سبب شده این تیم دوباره وارد حاشیه شود و این نگرانی وجود دارد که به خاطر این اختلاف، استقلال نتواند صدرنشینی خود را حفظ کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایسنا، مجید نامجو مطلق در ارزیابی از عملکرد تیم‌ها در نیم فصل دوم و اینکه شانس کدام تیم برای قهرمانی بیشتر است؟ اظهار کرد: با توجه به اینکه هفت هفته تا پایان لیگ برتر باقی مانده سپاهان و تراکتور عملا از کورس قهرمانی جا ماندند و با توجه به فاصله زیادی که تا صدر جدول دارند بعید به نظر می‌رسد که دوباره بتوانند برای قهرمانی رقابت کنند. تنها تیم‌هایی که شانس بیشتری برای قهرمانی دارند استقلال و پرسپولیس است.
وی در پاسخ به این پرسش چرا سپاهان و تراکتور با توجه به نتایج خوبی که در نیم فصل اول کسب کرده بودند در نیم فصل دوم عملکرد ضعیفی داشتند و امتیاز از دست دادند؟ گفت: رقابت‌های لیگ برتر مثل دو ماراتن است که هر کسی در این ماراتن با قدرت بدود قهرمانی را به راحتی از دست نمی‌دهد. این دو تیم در نیم فصل اول با توجه به بازیکنان زیادی که جذب کرده بودند در این ماراتن عملکرد موفقی داشتند اما به مرور از دور ماراتن خارج شدند. به ویژه سپاهان بعد از این که جام باشگاه‌های آسیا را از دست داد از نظر روحی و روانی به هم ریخت و دیگر انگیزه‌ای برای ادامه بازی‌ها در لیگ نداشت و آن توقعی که از این تیم می‌رفت در نیم فصل دوم برآورده نکرد، امتیازات زیادی را از دست داد و از گردونه رقابت‌ها خارج شد.
پیشکسوت استقلال ادامه داد: تراکتور نیز با وجود اینکه نیم فصل اول را با قدرت شروع کرد و انتظار می‌رفت که یکی از مدعیان قهرمانی باشد اما عقب‌گرد داشت و انتظارات را برآورده نکرد. گل‌گهر نیز جزو تیم‌هایی بود که همه تصور می‌کردند شگفتی‌ساز لیگ باشد اما در اواسط لیگ نتوانست امتیازات خوبی را جمع کند.
وی با بیان اینکه «استقلال شانس بیشتری برای قهرمانی دارد،» افزود: با توجه به صدرنشینی استقلال، این تیم اگر بتواند در هفت هفته باقی مانده روند بازی‌های خود را بدون نوسان دنبال کند و امتیاز از دست ندهد قطعا شانس اول قهرمانی است. البته پرسپولیس در نیم فصل دوم نوع فوتبالی که بازی می‌کند نسبت به نیم فصل اول تغییر کرده و از نظر فنی رشد خوبی داشته است. پرسپولیس یک بازی حساس با سپاهان دارد که قطعا روی جایگاه آن تاثیرگذار است. اگر استقلال بتواند روند بازی‌های خود را به همین ترتیب با موفقیت سپری کند، قهرمان لیگ خواهد بود.
پیشکسوت استقلال همچنین با اشاره به اختلاف بین مدیریت و کادر فنی استقلال، گفت: این اختلاف ریشه‌دار اگر تداوم داشته باشد دودش به چشم تیم خواهد رفت. انتظار داشتیم در روزهای پایانی لیگ که بازی‌ها حساس و مهم هستند این تنش‌ها کاهش پیدا کند تا خدشه‌ای به تیم وارد نشود اما این نگرانی وجود دارد که به خاطر این اختلافات، استقلال نتواند صدرنشینی خود را حفظ کند.
وی در پایان گفت: حاشیه جزئی از فوتبال است و همیشه حواشی بین دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس بوده و هست. حال یک تیم مشکلاتش را داخل خود انباشته و رسانه‌ای نمی‌کند و تیمی مثل استقلال حواشی را به بیرون درز می‌دهد و با روح و روان هوادارانش بازی می‌کند. تنها کسی که در این میان آسیب می‌بیند ابتدا هوادار و سپس تیم است. معتقدم هفت بازی باقی‌مانده حکم فینال را برای استقلال دارد و هرگونه لغزش و خطا آن را از قهرمانی دور خواهد کرد، بنابراین استقلال جایی برای اشتباه ندارد. این تیم در شرایطی صدرنشین است که در نیم فصل دوم نتوانست تیمش را به خوبی تقویت کند، بنابراین باید آرامش در این تیم حاکم شود تا به نتایج خوبی دست پیدا کند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]