ترسناک ترین فیلم های جهان
ترسناک ترین فیلم های جهان
دلیلی که باعث شده بسیاری از افراد به‌ دنبال ترسناک ترین فیلم های جهان باشند این است که یکی از محبوب‌ترین ژانرهایی که برای فیلم های سینمایی وجود دارد، فیلم ترسناک است.
فهرست خبر اقتصادی ترسناک ترین فیلم های جهان

شاید از خودتان بپرسید که چرا فیلم‌های ترسناک تا این اندازه محبوب هستند؟ در پاسخ باید گفت که دلیل این موضوع هیجان‌انگیز بودن این فیلم‌ها است.

زمانی که فیلم ترسناک تماشا می‌کنید، ذهن شما دچار هیجان می‌شود. این هیجان می‌تواند ناشی از ترس یا علاقه به موضوع مدنظر باشد. به همین دلیل حس لذت در بسیاری از افراد ایجاد می‌شود. همراه ما باشید تا در ادامه بهترین فیلم های ترسناک را به شما معرفی کنیم.

بهترین فیلم های ترسناک جهان

بهترین فیلم های ترسناک جهان

باید گفت که نمونه‌های مختلفی از ترسناک ترین فیلم های جهان در سینما وجود دارد. در واقع از سال‌های دور این فیلم‌ها شروع به ساخته ‌شدن کرده‌اند و تا امروز لیستی بلندبالا از آن‌ها وجود دارد. از بهترین فیلم های ترسناک جنگلی و جنی باید به موارد زیر اشاره کرد:

The Conjuring (احضار)

یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین فیلمی که باید آن را ترسناک ترین فیلم های جهان جنی دانست، فیلم احضار یا همان The Conjuring است. این فیلم در میان فیلم بازان محبوبیت بالایی داشته و توانسته امتیازات خوبی را نیز کسب کند.

امتیازات فیلم احضار در سایت IMDB معادل ۷٫۵ از ۱۰ است. کمپانی تولیدکننده این فیلم شرکت نیولاین سینما بوده و حدود ۱۱۲ تا ۱۳۴ دقیقه مدت زمان این فیلم است. جیمز وان که کارگردان این فیلم است آن را درباره خانواده‌ای ۷ نفره است که در یک ‌خانه تسخیر شده زندگی می‌کنند.

A Quiet Place (یک مکان ساکت)

فیلم دیگری که باید آن را در دسته‌بندی ترسناک ترین فیلم های جهان قرارداد، فیلم یک مکان ساکت یا A Quiet Place است. این فیلم ۹۷ دقیقه ای به کارگردانی جان کرازینسکی تولید شده و امتیاز ۷٫۲ را از IMDB دریافت کرده است.

داستان این فیلم را باید یکی از مورد انتظارترین داستان‌ها دانست. در این فیلم که دارای ۲ قسمت است، یک‌دنیای مخوف نمایش داده می‌شود که خانواده‌ای به آن وارد می‌شوند. این خانواده باید برای حفظ جان خود با تمامی موجوداتی که در این دنیا وجود دارد بجنگد. به همین دلیل این فیلم در دسته فیلم های ترسناک جنگلی قرار می‌گیرد.

The Invisible Man (مرد نامرئی)

اگر سابقه تماشای فیلم های ترسناک را داشته باشید، به‌احتمال زیاد نام فیلم مرد نامرئی یا The Invisible Man را شنیده‌اید. این فیلم فوق‌العاده محبوب در سال ۲۰۲۰ توسط لی ونل و کمپانی بلوم هاوس پروداکشنز تولید شده و توانسته امتیاز ۷٫۱ را کسب کند.

این باید گفت که داستان این فیلم درباره زنی است که از دست نامزد آزارگر خود خلاص شده است؛ اما این اتمام موضوع نیست. روح نامزد سیسیلا مدام تحت تعقیب آن بوده و سایه‌اش در خانه وی حس می‌شود. به همین دلیل سیسیلا درگیر مشکلات وحشتناکی می‌شود. این فیلم را باید در دسته ترسناک ترین فیلم های جهان جنی قرار دارد.

Annabelle (آنابل)

اگر بخواهیم لیستی کامل از ترسناک ترین فیلم های جهان به شما ارائه دهیم، باید نام فیلم آنابل حتما در آن قرار داشته باشد. Annabelle یکی از محبوب‌ترین فیلم هایی است که در این ژانر قرار می‌گیرد. نسخه‌های مختلفی از آن منتشر شده و توانسته امتیاز ۵٫۴ را از IMDB کسب کند.

داستان فیلم انابل بسیار مشهور است. در واقع عروسکی شیطانی به نام آنابل در این فیلم وجود دارد که به‌دست یک زوجی که در انتظار فرزند خود هستند خریداری می‌شود. همین کار موجب به‌وجود آمدن اتفاقات ناگواری در خانه این زوج می‌شود. امتیاز این سری فیلم آن‌قدر بالا نیست؛ اما توانسته دوست‌‌داران زیادی را به خود جذب کند.

The Wailing (شیون)

اگر به دنبال دانلود فیلم ترسناک هستید، باید بدانید که فیلم شیون یا The Wailing از محبوب‌ترین و بهترین فیلم هایی است که در این لیست قرار می‌گیرد. فیلم شیون ساخت کره جنوبی بوده و سازنده آن نیز نا هانگ جین است.

در این فیلم ۱۵۶ دقیقه ای داستان‌های مختلفی رخ می‌دهد که شما را جذب خود می‌کند. این فیلم درباره زمانی است که اهالی روستای گوکسونگ زنجیره ای از قتل‌های شنیع را پیدا می‌کنند. این زنجیره قتل را نیز به‌دلیل از راه رسیدن یک ژاپنی مرموز می‌دانند. فضای این فیلم پر از کشتار و ماجراهای وحشیانه است.

Doctor Sleep (دکتر اسلیپ)

یکی از انتخاب‌های عالی که در میان ترسناک ترین فیلم های جهان قرار گرفته است، فیلم دکتر اسلیپ است. Doctor Sleep فیلمی است که توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند. این فیلم توسط مایک فلنگن تولید شده و تولید آن چالش‌های زیادی را دربر داشته است.

باید گفت که داستان این فیلم دررابطه‌با دکتری است که همانند پدر خود درگیر مشکلات روانی و اعتیاد به الکل است. این شخص در تلاش است که زندگی جدیدی را آغاز کرده و به شهر جدیدی برود. نقل ‌مکان این دکتر به شهر جدید و کارکردن در یک‌خانه سالمندان چالش‌هایی عظیم برای آن دارد که در این فیلم با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید.

Hereditary (موروثی)

یکی از فیلم های خاصی که می‌توان آن را در دسته‌بندی ترسناک ترین فیلم های جهان قرارداد، فیلم موروثی یا Hereditary است. این فیلم در سال ۲۰۱۸ توسط آری استر و کمپانی پالم آستر تولید شده است. امتیاز آن معادل ۷٫۳ بوده و درباره دختری است که ماکت‌های غیرطبیعی واقع گرایانه تولید می‌کند. این ماکت‌ها شیطانی بوده و اتفاقات زیادی را برای آن رقم می‌زند.

The Nun (راهبه)

به‌احتمال زیاد نام فیلم راهبه یا همان The Nun را شنیده باشید. این فیلم که جزو ترسناک ترین فیلم های جهان است که موضوع آن درباره قتل مشکوک یک راهبه است. امتیاز این فیلم حدود ۵٫۳ بوده و در سال ۲۰۱۸ توسط کورین هاردی تولید شده است. چالش این فیلم این است که یک راهبه تازه کار و کشیش به دنبال یافتن پاسخ این قتل هستند.

جمع‌بندی

امروز بسیاری از افراد به ‌دنبال لیستی کامل از ترسناک ترین فیلم های جهان هستند. فیلم هایی که در ژانر ترسناک قرار می‌گیرند، در موضوعات مختلفی تولید شده و در آن‌ها از ایده‌های گوناگونی برای افزایش هیجان و وحشت استفاده می‌کنند.

کارگردانان زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند که بهترین فیلم‌ها را خلق کرده‌اند. در این مطلب تمامی سعی خود را کردیم که بهترین نمونه‌های فیلم های وحشتناک را به شما معرفی کنیم. می‌توانید تمامی این فیلم‌ها را از وب‌سایت‌های معتبر باکیفیت عالی و با زیرنویس یا به‌صورت دوبله شده دانلود کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]