شروع فعالیت مجدد مرز تجاری مهران
شروع فعالیت مجدد مرز تجاری مهران

سرپرست گمرکات ایلام گفت: در راستای بسته شدن مرز مهران، جلساتی با حضور استاندار ایلام و استاندار واسط عراق برگزار شد و در حال حاضر روال تردد کامیون ها به حالت عادی بازگشته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، میرآقا عبدی سرپرست گمرکات استان ایلام، صبح شنبه ۲۶ اسفندماه گفت: در راستای بسته شدن مرز مهران، ۲ جلسه مهم با حضور استاندار ایلام و استاندار واسط عراق برگزار شد. وی افزود: در جلسه نخست که با حضور استاندار ایلام و استاندار واسط عراق در شهر کوت برگزار شد، ۲ کشور در مرحله نخست به یک سری توافقات دست یافتند و قرار شد یک گروه مشترک از ۲ طرف در مرز حضور داشته باشند. سرپرست گمرکات استان ایلام، ادامه داد: این گروه مشترک در صورت بروز مشکلات احتمالی آنها را در مرز رفع می‌کنند. 
عبدی خاطرنشان کرد روز گذشته نیز طی یک نشست با حضور فرماندار مهران معاون اقتصادی استاندار گمرک و مجموعه شورای تامین شهرستان برگزار شد که طبق توافقات نهایی صورت گرفته مرز مهران باز و تردد در آن جریان دارد. 
وی تصریح کرد: در حال حاضر روال تردد کامیون‌ها در مرز عادی است و طبق روال گذشته روزانه ۵۰۰ تا ۶۰۰ کامیون تخلیه و بارگیری می‌شود. 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]