اما انحلال این سازمان مخالفانی دارد . سید جعفرتشکری هاشمی رییس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران به اکوایران می‌گوید: ‌شرکت یادمان سازه به عنوان بخشی از ساختار در شهرداری تهران برای نگهداری، تعمیر، کنترل و مراقبت از پل‌ها و معابر شهری تهران ایجاد شده است. با انحلال و  جابجایی وظایف این شرکت، ممکن است مشکلات […]

اما انحلال این سازمان مخالفانی دارد . سید جعفرتشکری هاشمی رییس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران به اکوایران می‌گوید: ‌شرکت یادمان سازه به عنوان بخشی از ساختار در شهرداری تهران برای نگهداری، تعمیر، کنترل و مراقبت از پل‌ها و معابر شهری تهران ایجاد شده است. با انحلال و  جابجایی وظایف این شرکت، ممکن است مشکلات جدی در نگهداشت زیرساخت شهری  ایجاد شود. به نظر می‌رسد انحلال شرکت یادمان سازه می‌تواند چالش‌هایی را برای حفظ و نگهداشت زیرساخت‌های شهری ایجاد کند و خلع این شرکت احساس خواهد شد.

به گفته تشکری هاشمی نحوه نگهداشت شهر بسیار پر اهمیت است و سالانه ده‌ها هزار میلیارد تومان برای  احداث و  نگهداری سازه های شهر خرج می‌شود. برهمین اساس نباید مأموریت‌های این شرکت را بلا تکلیف بگذاریم.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]