دستور دادستان تهران درجلسه علت خشک شدن درختان چیتگر
دستور دادستان تهران درجلسه علت خشک شدن درختان چیتگر

اکوایران :‌دادستان تهران در جلسه بررسی علت خشک شدن درختان منطقه چیتگر دستور داد یک هفته، نسبت به صدور سند کاداستر این منطقه اقدام شود.

جلسه بررسی علت خشک شدن درختان منطقه چیتگر با حضور دادستان تهران، سرپرست دادسرای ویژه انفال و ثروت‌های طبیعی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات دادستانی تهران برگزار شد. علی صالحی؛ دادستان تهران ضمن تشریح مصوبات این جلسه، بر حساسیت دادستانی تهران نسبت به صیانت از انفال و ثروت‌های طبیعی تأکید کرد و گفت: در این جلسه ضمن بررسی عوامل خشک شدن درختان بوستان‌های جنگلی خصوصاً بوستان چیتگر، تصمیمات مهمی در خصوص صیانت از آن اتخاذ و تکالیف و مسئولیت‌های دستگاه‌های متولی در قالب مصوبات جلسه تنظیم و به مراجع ذیربط ابلاغ شد.

دادستان تهران افزود: با توجه به وضعیت درختان چیتگر، مقرر شد ظرف ۷۲ ساعت کارگروهی با محوریت اداره‌کل منابع طبیعی و با حضور کارشناسان دستگاه‌های مرتبط از جمله شهرداری منطقه ۲۲، سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران، اداره محیط زیست و … تشکیل شود تا ضمن بازدید هفتگی از بوستان‌های تحت مالکیت منابع طبیعی، راهکارهای مؤثر جهت حفظ، احیا و تقویت درختان را بررسی کرده و تدابیر متخذه و گزارش اقدامات انجام شده را به دادستانی تهران گزارش کنند.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]