۱۲ نفر از اعضای شورا مدافع عملکر زاکانی هستند
۱۲ نفر از اعضای شورا مدافع عملکر زاکانی هستند

اکوایران :‌سخنگوی شورای شهر تهران گفت:‌ اکثریت اعضای شورای شهر از زاکانی به عنوان شهردار تهران حمایت می‌کنند.

به گزارش اکوایران، علیرضا نادعلی در پایان دویست و چهل و نهمین جلسه شورای شهر تهران در واکنش به اظهاراتی در ارتباط با استیضاح شهردار تهران گفت: در این زمینه، قانون تکلیف را روشن کرده و نیاز به رأی‌گیری دارد. با توجه به حمایت قاطع اعضای شورای شهر تهران از آقای زاکانی، بعید به نظر می‌رسد که چنین اتفاقی رخ دهد.

وی با بیان اینکه ۱۲ نفر از اعضای شورای شهر تهران حامی عملکرد زاکانی در مجموعه شهرداری تهران هستند، گفت: باید به این موضوع اشاره کنم که شاید منتقدین آقای زاکانی استیضاح وی را امضا نکنند.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: مجموعه کسانی که حامی خدمت هستیم می‌دانیم که آنچه که در این سه سال انجام شده به نفع تهران و در راستای حل مشکلات بوده است به خصوص اینکه شهرداری تهران در این سه سال اقدامات ویژه‌ای را در جنوب و مرکز پایتخت انجام داده است.

 نادعلی با بیان اینکه چند جریان پس از انتخابات ریاست جمهوری جهت انتقام‌گیری از فردی برآمده‌اند، گفت: برخی از چهره‌ها و روزنامه‌های اصلاح‌طلب برخلاف مشی رئیس جمهور منتخب که به دنبال سازندگی کشور است و برخی از اعضای اصولگرا برای انتقام‌گیری سیاسی پس از انتخابات مجلس و ریاست جمهوری همصدا شده‌اند تا ایشان را بکوبند اما شهردار تهران در بین مردم محروم محبوب بوده ممکن است نواقصی وجود داشته باشد اما تلاش‌های زیادی برای خدمت صورت گرفته است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]