رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران دراین رابطه گفته است: دستورالعملی در راستای وظایف شهرداری‌ها، طراحی، تهیه و پیاده‌سازی شد. همچنین برنامه عملیاتی پدافند زیستی شامل بهسازی و پاکسازی و رفع آلودگی در اماکن دارای آب و رطوبت نیز ابلاغ شد. همچنین مقرر شد سند آموزش شهروندی نیز ابلاغ و تهیه شود.جمع آوری […]

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران دراین رابطه گفته است: دستورالعملی در راستای وظایف شهرداری‌ها، طراحی، تهیه و پیاده‌سازی شد. همچنین برنامه عملیاتی پدافند زیستی شامل بهسازی و پاکسازی و رفع آلودگی در اماکن دارای آب و رطوبت نیز ابلاغ شد. همچنین مقرر شد سند آموزش شهروندی نیز ابلاغ و تهیه شود.جمع آوری و دفع آب‌های شهری، سمپاشی محیط شهری، پاکسازی و رفع آلودگی کانون‌های تجمع زباله، بهسازی آب نماها، جمع آوری لاستیک‌ها و خودرو‌های فرسوده، تشدید نطارت بر آبیاری فضای سبز و جلوگیری از غرق آبی شدن از جمله وظایف شهرداری‌ها است. آرادکوه می‌تواند شرایط را سخت کند و مکانی بحران زا باشد و باید هرچه سریعتر این محیط بهسازی شود.

حمید صاحب؛ مدیر کل سلامت شهرداری تهران  شهرداری تهران اما می‌گوید شهرداری مسئولیت مستقیمی در این رابطه ندارد و به عنوان نهاد خدماتی در جلسات تاکید کردیم و کارکنان و پرسنل حوزه خدمات شهری در این زمینه آموزش دیده‌اند .

 او درخصوص فعالیت‌های قرارگاه جمعیت در شهرداری هم گفت:‌ جلسات این قرار گاه تشکیل نشده اما اقداماتی در این حوزه انجام شده است ولی برای اثر گذاری نیاز به تعامل بین دستگاهی است .

صاحب از حمایت گروه‌های جهادی درحوزه جمعیت و فرزندآوری خبر داد و گفت :‌ تاکنون ۱۲۳ ایستگاه در خصوص جمعیت و فرزندآوری  در سطح شهر تهران در هفته جمعیت ایجاد کردیم .

مدیرکل سلامت شهرداری یادآور شد : ۵۰ سال است تحت بمباران تبلیغی فرزند کمتر و زندگی بهتر هستیم و در این زمینه کارهای ترویجی به سرعت جواب نمی‌دهد ما در فاز اول می‌خواهیم شیرینی فرزند را به خانواده‌ها نشان دهیم .

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]