در شورای پنجم مصوبه‌ای به تصویب رسیده است که املاک اجتماعی واگذار شده که حدود ۸۴ الی ۸۵ ملک است باید در صحن شورای شهر تهران تصمیم‌گیری شود و زمان واگذاری این املاک نیز واگذار شود. بر همین اساس ما جلسات مشترکی را برگزار کرده‌ایم تا بتوانیم ساماندهی را در این بخش داشته‌ باشیم. بر […]

در شورای پنجم مصوبه‌ای به تصویب رسیده است که املاک اجتماعی واگذار شده که حدود ۸۴ الی ۸۵ ملک است باید در صحن شورای شهر تهران تصمیم‌گیری شود و زمان واگذاری این املاک نیز واگذار شود. بر همین اساس ما جلسات مشترکی را برگزار کرده‌ایم تا بتوانیم ساماندهی را در این بخش داشته‌ باشیم.

بر همین اساس اولویت واگذاری املاک به مراکزی است که استفاده عمومی از آن می‌شود. به عنوان مثال مراکزی از جمله اوتیسم و … تا بتوانیم همکاری را با اینگونه مراکز داشته باشیم و در خصوص واگذاری املاک به اشخاص و جمع‌های کوچکتر نیز بر اساس مصوبه شورای شهر تهران تصمیم‌گیری می‌شود.

با توجه به تعامل عنوان شده در معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در این دوره هیچ مشکلی جهت همکاری با گروه‌های مختلف بوجود نیامده است و این روند ادامه خواهد داشت و در ارتباط با اتمام قرارداد املاک برخی از گروه‌ها و مراکز نیز تصمیم‌گیری می‌شود.

او درخصوص آخرین وضعیت خانه اندیشمندان هم توضیح داد .

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]