مهدی اقراریان در جلسه امروز  با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با سازمان بازرسی برای بررسی موضوع جان باختن یکی از همکاران شهرداری منطقه ۱۸، گفت: تأکید کردیم که بررسی دقیق صورت بگیرد. جای تعجب دارد که در شهرداری که باید آرامش و آسایش را القا کند، این اتفاق می‌افتد. وی افزود: به نظر می‌آید که […]

مهدی اقراریان در جلسه امروز  با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با سازمان بازرسی برای بررسی موضوع جان باختن یکی از همکاران شهرداری منطقه ۱۸، گفت: تأکید کردیم که بررسی دقیق صورت بگیرد. جای تعجب دارد که در شهرداری که باید آرامش و آسایش را القا کند، این اتفاق می‌افتد.

وی افزود: به نظر می‌آید که بخشی از مدیرانی که تجربه کافی و لازم را برای اداره شهر ندارند در مسئولیت‌هایی قرار می‌گیرند که تبعات تلخی دارد. باید تدبیری در این مورد اندیشیده شود.

اقراریان با بیان اینکه برای بار سوم می‌خواهیم کسانی که در حوزه فناوری مسئولیت دارند در کمیته حقوقی در مورد بوستان ولایت توضیح دهند، یادآور شد: در مورد حادثه روز گذشته نیز به معاون فرهنگی و اجتماعی نیز تذکر می‌دهم که سرشان به کار خودشان گرم باشد و این تذکر بنده دقیق است و باز هم تکرار می‌کنم در این دوران کوتاه به مسئولیت خود بپردازد.

وی همچنین تصریح کرد: به معاون مالی نیز توصیه می‌کنم که از پیامک‌پراکنی علیه اعضای شورا بپرهیزد و اگر این روند را ادامه دهد با صراحت با مردم صحبت خواهم کرد و بسیار بد خواهد شد.

ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران هم ضمن تسلیت فوت یکی از کارمندان شهرداری تهران در آسانسور ساختمان شهید مختاری معاونت اجتماعی یکی از مناطق تهران گفت: دیروز برادر این شهید با من تماس گرفتند، گریه می‌کردند و می‌گفتند بارها درباره ناایمن بودن ساختمان این معاونت هشدار داده بودیم اما به آن توجهی نشد. 

او خطاب به چمران گفت: معاون اجتماعی منطقه از دوستانی است که تازه به شهرداری تهران وارد شده‌اند؛ بدون هیچ سابقه اجرایی. ظاهرا دیروز با این خانم جر و بحث کردند، درباره چه موضوعی من نمی‌دانم و بعد این حادثه برای این خانم اتفاق افتاده است. ما در شورای شهر تصویب کردیم که شهرداری تهران برای پست‌های ۱۵/۵ و پایین‌تر از خارج از شهرداری کسی را وارد نکند.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]