این عضو شورای شهر تهران از متن سخنرانی‌های علیرضا زاکانی در صحن علنی شورای شهر ۵۸ وعده محقق نشده او را مشخص کرده و خواستار پیگیری هیات رییسه شورای شهر شده است. علی اصغرقائمی درخصوص این نامه به اکوایران می‌گوید :‌مجموع جلساتی که شهردار تهران در صحن شورا سخنرانی کرده و قول و وعده داده […]

این عضو شورای شهر تهران از متن سخنرانی‌های علیرضا زاکانی در صحن علنی شورای شهر ۵۸ وعده محقق نشده او را مشخص کرده و خواستار پیگیری هیات رییسه شورای شهر شده است.

علی اصغرقائمی درخصوص این نامه به اکوایران می‌گوید :‌مجموع جلساتی که شهردار تهران در صحن شورا سخنرانی کرده و قول و وعده داده است و برای آن‌ها زمان‌بندی اعلام کرده و اعداد و ارقام گفته را به صورت یک لیست تهیه کردیم. ایشان به کرات در صحن شورا حاضر و به کرات نیز سخنرانی کرده است و من فقط مواردی که کمیت‌پذیر و قابل اندازه‌گیری بوده‌اند را از مجموع سخنرانی‌های متعدد و مکرر ایشان استخراج کرده‌ام و در نامه‌ای به رییس و اعضای شورا اعلام کردم.

به گفته او متاسفانه ما تعدادی از قول‌های آقای شهردار را که کمیت‌پذیر هستند را استخراج کرده‌ایم؛ بخشی از قول‌هایی هم که ایشان داده‌اند جنبه کیفیتی داشته است مانند اینکه یک بار در صحن شورا اعلام کردند که ما به زودی با شهری متفاوت روبرو می‌شویم؛ این شهر متفاوت یعنی چه و چه شکلی است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]