اقراریان با بیان اینکه آنچه شهرداری اعلام کرده این فضا برای پارک فناوری نیازمحور پیش بینی شده است، تصریح کرد: در مورد جنگ افزار سازی نیز صحبت شد که این محدوده ۱۱ هکتار است که سه هکتار از آن قرار است به بوستان اختصاص داده شود. سه کاربری برای این فضا پیش بینی شده و […]

اقراریان با بیان اینکه آنچه شهرداری اعلام کرده این فضا برای پارک فناوری نیازمحور پیش بینی شده است، تصریح کرد: در مورد جنگ افزار سازی نیز صحبت شد که این محدوده ۱۱ هکتار است که سه هکتار از آن قرار است به بوستان اختصاص داده شود. سه کاربری برای این فضا پیش بینی شده و قرار است مسجد یا حسینیه در این فضا ساخته شود که سوال این است که بر چه اساسی قرار است ساخته شود و با چه مکانیزمی به چه افرادی واگذار می شود.

وی ادامه داد: بخشی از این فضا قرار است به صنایع خلاق اختصاص یابد و ۱۵ هزار متر مربع سوله توسط سازمان فرهنگی و هنری به صنایع خلاق و استارت آپ ها اختصاص خواهد یافت. قرار شد تا هفته آینده طرحی برای آن آماده شود و در اختیار ما قرار بگیرد. تقاضای ما این است که موضوع توسط معاونت برنامه ریزی پیگیری و پاسخ داده شود.

اقراریان تأکید کرد: شهردار تهران قول داده بود که این فضا به عنوان پارک در اختیار مردم قرار بگیرد که درخواست داریم هرچه سریعتر دیوارها برچیده و فضای سبز ایجاد شود. بنده با ایجاد صنایع خلاق مخالفم و بهتر است با توجه به وضعیت سرانه های این منطقه، فضای موجود به ورزش اختصاص داده شود.

مهدی پیرهادی هم درخصوص تأمین مسکن کارکنان شهرداری تهران،گفت: شهردار به کرات در خصوص ارائه تسهیلات تأمین مسکن در قالب بسته های معیشتی مواردی را مطرح کرده و درخواست ما این است که گزارشی را در صحن شورا در مورد اقدامات این بخش ارائه دهد؛ چراکه کارکنان پیگیر این موضوع از ما هستند و ما هم در جریانیم که اقدامات خوبی انجام شده و پیگیری هایی صورت گرفته اما بهتر است گزارش آن ارائه شود.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]