جعفر تشکری‌هاشمی -رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران- تاکید دارد که انتقادها به عملکرد شهردار سیاسی نیست. به گفته او: از ابتدا دوره، بارها با شهردار صحبت شده و ضعف‌ها و اشکالات گفته شده ولی گوش شنوایی برای این مساله نبوده و پاسخ مثبتی ندیدیم. ما به دنبال این نیستیم که […]

جعفر تشکری‌هاشمی -رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران- تاکید دارد که انتقادها به عملکرد شهردار سیاسی نیست.

به گفته او: از ابتدا دوره، بارها با شهردار صحبت شده و ضعف‌ها و اشکالات گفته شده ولی گوش شنوایی برای این مساله نبوده و پاسخ مثبتی ندیدیم. ما به دنبال این نیستیم که فقط جواب‌های غیرقانع‌کننده، غیرمنطقی و غیرکارشناسی را بشنویم و جلسه می‌گذاریم که خروجی‌اش حل مساله مردم باشد. 

تشکری‌هاشمی ادامه داد: ما نه سیاسی هستیم و نه به دنبال تضعیف این مدیریت. [ما] تمام توانمان را در طول این سال‌ها به کار گرفتیم تا مشکل مردم حل شود. اگر انتقاد کردیم، تذکر دادیم و به جلسه هم‌اندیشی رفتیم و موضوعی را مطرح کردیم فقط برای این بوده که گرهی از گره‌های شهر باز شود. ترکیب منتقدین یک ترکیب سیاسی نیست و ترکیبی است که مطالبه‌گر خواسته‌های مردم شهر است و برای این موضوع هم با هیچ‌کس معامله نمی‌کنیم و پای خواست‌های مردم شهر هستیم.

او افزود:‌ اگر می‌بینید این وضعیت تداوم پیدا کرده شاید یک دلیل اصلیش این است که هیچ‌گاه پاسخ قانع‌کننده و منطقی برای سوالاتی که مطرح کردیم و اشکالاتی که دیدیم را نشنیدیم و عملکرد خوبی هم ندیدیم. اگر این روزها موضوع استیضاح یا استعفا مطرح می‌شود به خاطر این است که [کار] از قد و قواره تذکر گذشته است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]