جمعه, ۱۶ شهریور , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 153886
  • 06 سپتامبر 2024 - 14:08
  • 7 بازدید
  • ۰ دیدگاه

تصمیمات پنهان برای آشفتگی تهران هوشمند

 علی اصغرقائمی عضو شورای شهر تهران یکی از منتقدانی است که می‌گوید فعالیت‌های سازمان جدید مشخص نیست و گفته می‌شود ماموریت هایی خاص مانند تعریف مدل‌های جدید برای کاهش آلودگی هوا و … برای آن تعریف شده است . او با اشاره به شرط سازمان امور استخدامی کشور برای عدم توسعه تشکیلات شهرداری می‌گوید :‌شهرداری […]

 علی اصغرقائمی عضو شورای شهر تهران یکی از منتقدانی است که می‌گوید فعالیت‌های سازمان جدید مشخص نیست و گفته می‌شود ماموریت هایی خاص مانند تعریف مدل‌های جدید برای کاهش آلودگی هوا و … برای آن تعریف شده است .

او با اشاره به شرط سازمان امور استخدامی کشور برای عدم توسعه تشکیلات شهرداری می‌گوید :‌شهرداری قصد داشت از شرکت یادمان سازه به عنوان پوسته سازمان جدید استفاده کند که مورد موافقت شورای شهر قرار نگرفت . همچنین پیمانکار اپلیکیشن تازه شهرداری که نام نامناسبی هم دارد و ماموریت‌هایی را انجام می‌دهد که ماموریت ذاتی شهرداری نیست مانند فروش گوشت و لوازم خانگی و … به عنوان سرپرست این سازمان انتخاب کرده‌اند .

قائمی تاکید می‌کند در این دوره معماری حوزه هوشمندسازی شهر تهران بر هم ریخته شده که حاصل تصمیمات پنهان برخی از افراد است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
06 سپتامبر 2024

تهران با وعده تمیز نمی شود

مدیرهای شهری خوش بین بودند که با تغییر قرارداد پیمانکاران وضعیت نظافت شهر بهتر شود. مدیرعامل پسماند در گفت‌وگویی که خرداد ماه با اکوایران داشت خوشبین بود از تیرماه مشخص شاهد تهران تمیزتری خواهیم بود . اما هفته گذشته حسین نظری معاون شهردار تهران در خصوص اعتراض شهروندان نسبت به رفت و روب در سطح […]

خیزش آرام قیمت مسکن در میانه تابستان 06 سپتامبر 2024

خیزش آرام قیمت مسکن در میانه تابستان

متوسط قیمت و تعداد معاملات مسکن در شهر تهران در مرداد ماه نسبت به تیر ماه امسال و مرداد ماه سال گذشته سیری افزایشی داشته، ولی آمار حاکی از رشد آهسته آنها نسبت به سال‌های گذشته است.

وضعیت ۶ نقطه تهران قرمز شد 06 سپتامبر 2024

وضعیت ۶ نقطه تهران قرمز شد

اکوایران :بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۱۰۷ قرار دارد و کیفیت هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.