شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 154038
  • 07 سپتامبر 2024 - 14:09
  • 8 بازدید
  • ۰ دیدگاه

کدام پل‌های پایتخت مقاوم‌سازی شدند؟

وی ادامه داد:‌در حال حاضر ۷ پروژه مقاوم‌سازی انجام شده و پل‌هایی نیز در حال مقاوم‌سازی هستند. بر اساس احکام برنامه ۴ ساله تا سال ۱۴۰۴باید ۱۰ پل مقاوم‌سازی شوند. یکی از پروژه‌های سخت، مهم و استراتژیک که روزهای پایانی خود را طی می‌کند ، مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای پل رودخانه کن به بزرگراه همت […]

وی ادامه داد:‌در حال حاضر ۷ پروژه مقاوم‌سازی انجام شده و پل‌هایی نیز در حال مقاوم‌سازی هستند. بر اساس احکام برنامه ۴ ساله تا سال ۱۴۰۴باید ۱۰ پل مقاوم‌سازی شوند. یکی از پروژه‌های سخت، مهم و استراتژیک که روزهای پایانی خود را طی می‌کند ، مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای پل رودخانه کن به بزرگراه همت است .

حق‌بین در خصوص آخرین وضعیت پل حافظ هم توضیح داد: اگر مطالعات ترافیکی به سرانجام برسد و امکان جایگزین کردن معابر باشد بهتر است که این پل جمع‌آوری شود .

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
07 سپتامبر 2024

اهداف دور از دسترس تهران برای سال آینده

بهروز شیخ‌رودی، کارشناس مدیریت شهری در گفت‌وگو با اکوایران می‌گوید براساس سند چشم‌انداز شهر تهران که در سال ۸۵ نوشته شده است، تهران باید در سال ۱۴۰۴ در فهرست ۵۰ شهر برتر دنیا از منظر شاخص کیفیت زندگی قرار بگیرد. امری که به گفته او تاکنون محقق نشده است. نسخه کامل در سایت اکوایران ✅ […]

اعطا وام نهضت ملی مسکن سرعت گرفت؟ 07 سپتامبر 2024

اعطا وام نهضت ملی مسکن سرعت گرفت؟

اکوایران: مدیرعامل بانک مسکن از امضای قرارداد ۳۷۳ هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب ۵۵ هزار و ۴۰۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷۲ هزار و ۶۹۶ میلیارد تومان خبر داد.

بازار اجاره کانتینر داغ شد؛ رشد ۵۰ درصدی اجاره بها +جدول 07 سپتامبر 2024

بازار اجاره کانتینر داغ شد؛ رشد ۵۰ درصدی اجاره بها +جدول

اکوایران: اجاره کانتینرها در سال جاری نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ تا ۵۰ درصد افزایش یافته ؛ برای مثال، سال گذشته در غرب تهران برای اجاره یک انبار ۱۲ متری وسایل مسکونی، ۲ میلیون ۲۰۰ هزار پرداخت می‌شده اما در حال حاضر این رقم به ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ماهانه افزایش پیدا کرده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.