یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 154356
  • 08 سپتامبر 2024 - 18:49
  • 6 بازدید
  • ۰ دیدگاه

موفقیت تسهیلات ساخت مسکن در گرو چیست؟

یکی از مهم‌ترین چالش‌ها در تامین مسکن اقشار کم درآمد طی سال‌های گذشته ناتوانی این گروه در تامین آورده نقدی اولیه و بازپرداخت اقساط تسهیلات بانکی بوده است. از این رو این سوال مطرح است که فرزانه صادق چطور می‌تواند این گره تسهیلاتی را باز کند؟ علی قائدی، کارشناس اقتصاد مسکن در گفت‌و‌گو با “اکوایران” […]

یکی از مهم‌ترین چالش‌ها در تامین مسکن اقشار کم درآمد طی سال‌های گذشته ناتوانی این گروه در تامین آورده نقدی اولیه و بازپرداخت اقساط تسهیلات بانکی بوده است. از این رو این سوال مطرح است که فرزانه صادق چطور می‌تواند این گره تسهیلاتی را باز کند؟

علی قائدی، کارشناس اقتصاد مسکن در گفت‌و‌گو با “اکوایران” می‌گوید: کاهش نرخ سود تسهیلات به علاوه صفر کردن هزینه زمین از لیست هزینه‌های ساخت وساز می‌تواند این گره را باز کند.

او در این باره بیشتر توضیح داده است.

نسخه کامل در سایت

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
پیشنهاد رایگان شدن یک ماه مترو و اتوبوس برای محصلان 08 سپتامبر 2024

پیشنهاد رایگان شدن یک ماه مترو و اتوبوس برای محصلان

معاون شهردار تهران گفت :‌در صورت تصویب شورای شهر تهران مبنی بر رایگان شدن مترو و اتوبوس، دانش‌آموزان و دانشجویان به مدت یک ماه می‌توانند از این خدمات به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

وضعیت قرمز نظافت در این منطقه تهران 08 سپتامبر 2024

وضعیت قرمز نظافت در این منطقه تهران

اکوایران :‌مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت :‌در ۱۵ روز نخست شهریور ماه سال جاری، منطقه ۱۴ از نگاه ما و شهروندان دچار اشکال است و دو منطقه ۴ و ۲۱ ضعف داشتند؛ البته وضعیت منطقه ۴ رو به بهبود است و برای منطقه ۱۴ نیز پیمانکار نتوانست آنچه که می‌خواستیم را اجرا کند؛ لذا براساس جمع‌بندی صورت گرفته قراردادش لغو شد و منطقه ۱۴ نسبت به سال قبل وضعیت بدتری داشته است.

ابقاء اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر تهران 08 سپتامبر 2024

ابقاء اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر تهران

با پیشنهاد رئیس و موافقت اعضای شورای شهر تهران، اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورا برای سال چهارم، دوره ششم، ابقا شدند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.