چهارشنبه, ۲۸ شهریور , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 156452
  • 17 سپتامبر 2024 - 18:50
  • 7 بازدید
  • ۰ دیدگاه

مخالفت سفت و سخت چمران با احیای ٣٠ تیر

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از شهروندان در نوبت تعیین تکلیف پلاک‌های ثبتی خود جهت باغ و غیر باغ بودن هستند، گفت: با توجه به این موضوع، تعداد زیادی از پرونده باغات امروز مورد بررسی قرار می‌گیرد. چمران در خصوص اظهار نظر یکی از نمایندگان مجلس در رابطه با عدم نظارت شورا بر عملکرد […]

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از شهروندان در نوبت تعیین تکلیف پلاک‌های ثبتی خود جهت باغ و غیر باغ بودن هستند، گفت: با توجه به این موضوع، تعداد زیادی از پرونده باغات امروز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

چمران در خصوص اظهار نظر یکی از نمایندگان مجلس در رابطه با عدم نظارت شورا بر عملکرد شهردار با اعلام اینکه دقیق‌ترین کار برای نظارت حسابرسی است و ما تمام مسائل ریز و درشت مالی را می‌بینیم، یادآور شد: حسابرس بر اساس وظیفه خود تمام موارد را مطرح می‌کند. علاوه بر این اعضا به صورت نقدکننده جدی مسائل مربوط به شهردار را بررسی می‌کنند و تذکر می‌دهند و تذکرات را به سوال تبدیل می‌کنند. دوستانی که صحبت می‌کنند باید مباحث را اثبات کنند.

وی ادامه داد: ما در دستور قرار دادیم که شهردار در مورد مسکن توضیح دهد؛ چه سوال مطرح شده باشد و چه نشده باشد.

رئیس شورای  شهر تهران با بیان اینکه جمع کردن سنگ فرش خیابان‌ها در حال حاضر به صرفه نیست، خاطرنشان کرد: ما گفتیم چهارراه‌ها و میادینی که نیاز است خودروها سرعت کمتری داشته باشند سنگ فرش ایجاد شود. امروز کندن این سنگ‌ها کار ضروری نیست.

وی همچنین تصریح کرد: فعالیت در هتل ولنجک عمرانی نیست و متاسفانه مواردی که مطرح شد درست نیست. قرار شد کمیسیون ماده ۵ مجددا رای دهند که همه رای مثبت دادند. باید در شورای عالی معماری و شهرسازی نیز این موضوع از سر گرفته شود.

چمران با بیان اینکه تغییر کاربری خیابان‌ها باید در شورا تصویب شود، گفت: هیئت انطباق فرمانداری در گذشته طرح تغییر کاربری تعدادی از خیابان‌ها را رد کرد و شورا مصوبه خود را پس گرفت. تلاش زیادی شده که اغذیه‌فروشان گذر ۳۰ تیر جمع آوری شدند و درست نیست که با یک پیمانکار جدید اغذیه فروشان دوباره مستقر شوند و بگویند قرار نیست بوی غذا به بوستان‌ها برسد. حق ندارند این کار را انجام دهند.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
17 سپتامبر 2024

هشدار در خصوص ساخت و ساز در دانشگاه تهران

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای  شهر تهران گفت: در کمال تعجب کمیسیون بودجه به جای نامه‌نگاری با مسئولان ذیربط برای دریافت اسناد و ارائه به متقاضیان تحقیق و تفحص در حرکت خارج از عرف چهار بند تحقیق و تفحص را رد کرده است.  نرجس سلیمانی  با بیان اینکه در کمال تعجب کمیسیون بودجه به […]

تشکیل سامانه شناسایی و پایش منابع آلاینده شهر تهران 17 سپتامبر 2024

تشکیل سامانه شناسایی و پایش منابع آلاینده شهر تهران

طرح «الزام شهرداری تهران به ایجاد سامانه شناسایی و پایش منابع آلاینده در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران» در دستور کار صحن علنی شورای شهر تهران، قرار گرفت و با اکثریت آرا به تأیید رسید.

اخطار فرمانداری تهران به زیباسازی؛ پیش بینی افزایش ۳۲ درصدی ترافیک 17 سپتامبر 2024

اخطار فرمانداری تهران به زیباسازی؛ پیش بینی افزایش ۳۲ درصدی ترافیک

فرماندار تهران در جلسه شورای ترافیک شهرستان تهران ضمن انتقاد از سازمان زیباسازی شهر تهران به دلیل اختصاص سازه‌های اندک ویژه بازگشایی مدارس، گفت: باید وظایف خود را به شکلی در تهران انجام دهید که دیده شود؛ لذا نیاز است تعداد سازه‌های تبلیغاتی اختصاص پیدا کرده به موضوع بازگشایی مدارس افزایش پیدا کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.