شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 162281
  • 19 اکتبر 2024 - 14:08
  • 7 بازدید
  • ۰ دیدگاه

پرونده ۷ ساله شدن شوراها بسته شد؛شورای نگهبان: سال آینده انتخابات شوراها برگزار می شود

پرونده ۷ ساله شدن شوراها بسته شد؛شورای نگهبان: سال آینده انتخابات شوراها برگزار می شود
پرونده ۷ ساله شدن شوراها بسته شد؛شورای نگهبان: سال آینده انتخابات شوراها برگزار می شود

اکوایران : سخنگوی شورای نگهبان گفت: سال آینده همزمان با انتخابات شوراهای شهر و روستا، انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان در دو استان خراسان جنوبی و آذربایجان شرقی و همچنین انتخابات میان دوره‌ای مجلس در شهر تبریز برگزار خواهد شد.

هادی طحان نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در نشستی خبری در پاسخ به پرسشی درباره برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری گفت: بر اساس قانون، انتخابات میان دوره‌ای خبرگان رهبری و انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی باید با اولین انتخابات سراسری برگزار شود لذا ان‌شاءالله سال بعد همزمان با انتخابات شوراهای شهر و روستا، انتخابات میان دوره مجلس خبرگان در دو استان خراسان جنوبی و آذربایجان شرقی و همچنین انتخابات میان دوره مجلس در شهر تبریز برگزار خواهد شد. در این خصوص هماهنگی‌های اولیه بین وزارت کشور و شورای نگهبان به عنوان مجریان و ناظران انتخابات در حال انجام است. ان‌شاءالله مثل ادوار گذشته انتخابات پیش رو نیز انتخابات رقابتی خواهد بود.  

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
دلیل اصلی آتش سوزی های بازار تهران 19 اکتبر 2024

دلیل اصلی آتش سوزی های بازار تهران

شهردار منطقه ۱۲ تهران گفت:یکی از دلایل آتش سوزی در بازار اتصال سیم‌های برق است. اداره برق سیم‌کشی تا کنتور خروجی سراها را انجام داده است و داخل سراها بر عهده مجموعه‌های مستقر در سراها است. البته نیاز بازار به ساماندهی و تعویض سیم‌کشی و کابلهای برق با اقداماتی که اداره برق در این راستا انجام می‌دهد اختلاف معنا داری دارد و اداره برق باید اعتبار ویژه‌ای برای این موضوع اختصاص داده شود.

این ۳ ماه تهرانی ها آلودترین هوا را تنفس می کنند 19 اکتبر 2024

این ۳ ماه تهرانی ها آلودترین هوا را تنفس می کنند

اکوایران :‌رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:آبان،آذر و دی پرترافیک‌ترین و آلوده‌ترین ماه‌های سال است و تمام استراتژی شهرداری تهران توسعه ناوگان حمل و نقل پاک و استفاده از مشوق هایی در راستای کاهش استفاده از خودروی شخصی در این سه ماه به ویژه در ساعات پیک است.

ثروت نادیده شهرداری تهران؛این ۳ محله برخوردارترین در پایتخت هستند 19 اکتبر 2024

ثروت نادیده شهرداری تهران؛این ۳ محله برخوردارترین در پایتخت هستند

اکوایران:‌شهرک قدس (غرب)، جماران و هفت حوض نارمک به ترتیب «برخوردارترین »محلات شهر تهران و سلیمانی، تیموری، هاشم آباد و کوهسار محلات «توسعه نیافته و نیازمند مداخله » شهر تهران هستند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.