لیست شدن ۴ ارز دیجیتال جدید در صرافی بیت پین
لیست شدن ۴ ارز دیجیتال جدید در صرافی بیت پین
اگر نگاهی به دنیای کریپتوکارنسی‌ها بیندازید، متوجه خواهید شد که تا به امروز در حدود 20 هزار رمزارز مختلف در صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز دنیا در دسترس تریدر‌ها قرار گرفته است؛ اما هر صرافی تعدادی از این ارز‌های دیجیتال را لیست می‌کند.

به‌طور‌کلی هنگامی‌ که یک ارز دیجیتال یا توکن در صرافی‌ها فهرست می‌شود، نشان از این موضوع است که می‌توانید در آن پلتفرم، توکن موردنظرتان را معامله کنید. در این میان، صرافی‌های ایرانی نیز تلاش می‌کنند تا بهترین رمزارز‌ها را لیست کرده و در اختیار کاربرانشان قرار دهند. به‌همین دلیل تصمیم داریم در ادامه این متن در مورد لیست شدن ۴ ارز دیجیتال جدید در صرافی بیت پین برای شما مطالب مهمی را بیان می‌کنیم؛ همچنین تا انتها ما را همراهی کنید تا با مزایای معامله و سرمایه‌گذاری در این صرافی نیز آشنا شوید.

کدام ارز‌ها به تازگی در بیت پین لیست شده‌اند؟

صرافی ارز‌های دیجیتال بیت پین، امکان خرید و فروش بهترین رمزارز‌های مطرح و پرطرف‌دار بازار مثل خرید ارز MYRO و خرید ارز ژوپیتر را در بستری امن با ابزار‌ها و خدمات کاربردی متنوعی فراهم کرده است. موضوع مهمی که در این میان وجود دارد، لیست شدن ۴ ارز دیجیتال جدید در صرافی بیت پین است که تصمیم داریم در ادامه این بخش به معرفی آن‌ها بپردازیم.

ارز دیجیتال مانترا

ارز دیجیتال مانترا که به نام اختصاری OM نیز شناخته می‌شود، در سال ۲۰۲۰ با نام مانترا دائو راه‌اندازی شد و در ادامه، یعنی در حدود دو سال بعد به Mantra تغییر نام دارد. درحقیقت، بلاک چین مانترا یک پلتفرم فعال در حوزه دیفای (DeFi) است که به‌صورت غیرمتمرکز قابلیت‌هایی مانند استیکینگ، وام‌دهی و شیوه حاکمیتی ارز OM را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

اکوسیستم این پروژه به چهار بخش اصلی زنجیره مانترا (Mantra Chain)، نود‌های مانترا (Mantra Nodes)، مانترا دائو (Mantra Dao) و مانترا فایننس تقسیم‌بندی می‌شود. ارزش بازار مانترا با نماد اختصاری OM در حدود ۱۷۳ میلیون دلار است. تعداد واحد‌های در گردش مانترا حدود ۷۹۴ میلیون است. برای اطلاع از آخرین قیمت و فروش و خرید OM می‌توانید این ارز را در صرافی بیت پین جستجو کنید.

ارز دیجیتال ژوپیتر

ارز دیجیتال ژوپیتر

پلتفرم ژوپیتر (Jupiter)، درواقع، نوعی صرافی غیرمتمرکز (DEX) بوده که بر روی شبکه بلاک‌ چین مقیاس‌پذیر سولانا راه‌اندازی شده است. توکن بومی این پروژه، JUP نام دارد و هدف آن کارایی بهتر و بهبود مبادلات ارز دیجیتال در فضایی ایمن، کاربرپسند و مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. ازهمین‌رو، کارشناسان این حوزه، آینده قابل اطمینانی را برای این ارز دیجیتال پیش‌بینی می‌کنند. لیست شدن ۴ ارز دیجیتال جدید در صرافی بیت پین، موضوعی است که در این بخش نیز به آن پرداخته‌ایم، در همین راستا و برای خرید ارز JUP می‌توانید به این صرافی مراجعه کرده و در سریع‌ترین زمان معاملات خود را آغاز کنید.

تحلیل‌گران سایت معروف Crypto Daily در مورد آینده رمزارز ژوپیتر این‌گونه بیان می‌کنند که ابتکار JWGs (گروه‌های کاری ژوپیتر) یک رویکرد پیش‌گام برای همکاری در اکوسیستم JUP است و می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی بر توسعه آینده آن تاثیر بگذارد. به‌طورکلی تعهد رهبری به تقویت هم‌افزایی بین جامعه، DAO و تیم ژوپیتر برای موفقیت این طرح بسیار مهم است. درواقع، همان‌طورکه JWG‌ها شتاب می‌گیرند، ظهور پیش‌بینی شده گروه‌های کاری اضافی، نوید نوآوری و رشد بیشتر JUP را می‌دهد؛ اما چالش‌های ذاتی و نوسانات بازار می‌تواند حرکت این رمزارز را تحت‌تاثیر قرار دهد.

ارز دیجیتال مایرو

ارز دیجیتال مایرو

یکی از میم‌کوین‌های محبوب چند وقت اخیر بازار کریپتوکارنسی‌ها، ارز دیجیتال مایرو (MYRO) است. این رمزارز از سگ متعلق به راج گوکال یکی از بنیان‌گذاران سولانا، الهام گرفته شده است. این پروژه بر روی بلاک چین سولانا فعالیت می‌کند و هدف آن ایجاد کارایی و جلب‌توجه بیشتر به این شبکه بلاک‌چینی است.

برای خرید ارز مایرو و سایر رمزارز‌های شبکه سولانا، می‌توانید از صرافی غیرمتمرکز ژوپیتر (Jupiter) استفاده کنید؛ البته با لیست شدن ۴ ارز دیجیتال جدید در صرافی بیت پین، امکان سرمایه‌گذاری بر روی میم‌کوین مایرو در این صرافی ایرانی نیز برای شما فراهم شده است. ارزش بازار مایرو با نماد اختصاری MYRO درحال‌حاضر حدود ۷۴٫۰۴ میلیون دلار است و در رتبه ۴۵۷ قرار دارد. تحلیل‌گران سایت cryptopolitan بر این باوراند که رمزارز مایرو باوجود کاهش قیمت، همچنان پتانسیل صعودی دارد و هنوز در مراحل اولیه خود قرار گرفته؛ اما اخیرا بی‌ثبات بوده است.

ارز دیجیتال دایمنشن

ارز دیجیتال دایمنشن

ارز دیجیتال دایمنشن که اخیرا نیز با ایردراپ خود بسیار جلب‌توجه کرده، یک بلاک‌چین لایه اول است که بر روی کیت توسعه نرم‌افزار (SDK) کازماس راه‌اندازی شد. عملکرد این پروژه با سایر بلاک‌چین‌های یکپارچه سنتی که در شبکه اتریوم وجود دارند، کاملا متفاوت است. درواقع، دایمنشن با هدف ایجاد برنامه‌های تخصصی به نام رول‌اپ قابلیت‌هایی همچون در دسترس بودن داده‌ها، اجماع، تسویه‌حساب و اجرا در شبکه‌ای واحد را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

توکن بومی این شبکه DYM نام دارد که در اواخر ژانویه ۲۰۲۴ عرضه شد. ازهمین‌رو با لیست شدن ۴ ارز دیجیتال جدید در صرافی بیت پین، شما نیز به‌راحتی می‌توانید با ثبت‌نام در این صرافی ایرانی اقدام به خرید DYM کنید.

گسترش دایره‌ی فرصت‌ها برای شما با بیت پین

درحقیقت، با لیست شدن ۴ ارز دیجیتال جدید در صرافی بیت پین به‌همراه سایر رمزارز‌هایی که در این صرافی وجود دارد، فرصت‌های بسیاری همچون خرید ارز JUP برای چیدن یک سبد سرمایه‌گذاری پربازده پیش روی شما قرار گرفته است. به‌طورکلی کریپتوکارنسی‌ها در بین سرمایه‌گذاران در سراسر جهان محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

با مشارکت فناوری و صنعتی‌شدن این حوزه، ارز‌های دیجیتال در حال به‌دست آوردن موقعیت رضایت‌بخشی نسبت‌به سایر بازار‌های مالی هستند. بسیاری از فعالان این حوزه و کارشناسان مالی آینده خوبی برای سرمایه‌گذاری بر روی رمزارز‌ها پیش‌بینی می‌کنند.

مزایای معامله و سرمایه‌گذاری در بیت پین

بیت پین به‌عنوان یکی از معتبرترین صرافی‌های ایرانی، یک بازار پویا و کاملا حرفه‌ای برای خرید و فروش ارز‌های دیجیتال همچون خرید MYRO ایجاد کرده تا در بتوانید در یک پلتفرم امن و سریع، ترید کنید. برخی از ویژگی‌های صرافی ارز دیجیتال بیت پین عبارت‌اند از:

  • داشتن اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال؛
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته؛
  • خرید سریع و آسان انواع ارز‌های دیجیتال؛
  • کیف پول اختصاصی امن برای دارایی‌های دیجیتال با فناوری ذخیره سرد و امنیت بالا؛
  • قابلیت ساخت کارت هدیه ارز دیجیتال بدون کارمزد و تاریخ انقضا؛
  • ابزار ترید و سفارش‌گذاری حرفه‌ای قیمت و معامله؛
  • امکان بررسی قیمت لحظه‌ای ارز‌های دیجیتال.

به‌طورکلی با لیست شدن ۴ ارز دیجیتال جدید در صرافی بیت پین این امکان برای شما فراهم شده تا به‌سادگی و بدون دغدغه در مورد فریز شدن حساب‌تان در صرافی‌های خارجی برای خرید ارز ژوپیتر و خرید DYM اقدام کنید.

جمع‌بندی

در متن بالا موضوع مهمی را در مورد لیست شدن ۴ ارز دیجیتال جدید در صرافی بیت پین با شما در میان گذاشتیم؛ همچنین در مورد مزایای خرید و فروش ارز‌های دیجیتال در بیت پین نکاتی را گفتیم. ازهمین‌رو اگر تصمیم به خرید ارز MYRO یا خرید ارز ژوپیتر دارید، می‌توانید در این صرافی ثبت‌نام کرده و معاملات خود را در سریع‌ترین زمان انجام دهید. به‌طورکلی زمانی که یک رمزارز در صرافی معتبری فهرست می‌شود، کاربران با اطمینان بیشتری سرمایه‌گذاری انجام می‌دهند.

به این نکته توجه داشته باشید که سرمایه‌گذاری بر روی ارز‌های جدیدی همچون خرید ارز DYM که در صرافی‌ها لیست می‌شوند، الزاما سودده نخواهد بود. درحقیقت، خرید و فروش ارز‌های دیجیتال و ورود به این بازار همیشه با ریسک همراه است. ازهمین‌رو تلاش کنید با آموزش کامل و بررسی پروژه‌های مختلف اقدام به سرمایه‌گذاری کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 3 میانگین: 5]