زمان برگزاری امتحانات نهایی تغییر کرد
زمان برگزاری امتحانات نهایی تغییر کرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: امسال به دلیل تغییرات مهم و عمده‌ای که از نظر شکلی و محتوایی در امتحانات وجود داشت، امتحانات نهایی از نیمه دوم مرداد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین،محمدرضا ابراهیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری اختتامیه المپیاد جهانی فیزیک گفت: المپیادها یکی از مهم‌ترین رویدادهای عملی جهان به شمار می‌روند و المپیادهای دانش‌آموزی پایه و مبنای همه المپیادهای علمی است.
تسنیم در خبری نوشت:وی با بیان اینکه اصفهان به عنوان یکی از قطب‌های مهم ایران اسلامی استانداردهای لازم برای شرکت در المپیادها را دارد، افزود: ایران اسلامی همیشه یکی از ارکان فعال و همیشگی المپیادهای علمی بوده و معمولا هم رتبه‌های خوبی را به دست آورده است و از طرفی ایران عزیز و اصفهان نسبت به سایر کشورها استانداردها و برتریی‌هایی را داشته که بر اساس آن میزبانی المپیاد ۲۰۰۷ را هم به اصفهان داده بودند و چون آن مسابقات خیلی خوب برگزار شد، میزبانی المپیاد ۲۰۲۴ را هم به ما دادند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان یادآور شد: همه دانش‌آموزان شرکت کننده در این المپیاد از نحوه میزبانی اصفهان راضی بودتد و همگی اذعان داشتند که باوجود آنکه برای شرکت در سایر المپیادها به کشورهای مختلفی سفر کرده‌اند اما میزبانی ایران بسیار ویژه بود.
وی ادامه داد: مراسم اختتامیه روز گذشته برگزار شد و ایران با یک طلا و ۴ نقره به مقام چهارم رسید.
ابراهیمی گفت: رویکرد ما در آموزش و پرورش توجه به المپیادها و جشنواره‌های علمی است و خوشبختانه در این زمینه رشد فزاینده‌ای داشتیم و چندی پیش یکی از دانش‌آموزان اصفهانی بعد از ۷ سال مدال نقره ریست‌شناسی را به دست آورد.
وی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری مسابقات دانش‌آموزی با نیازهای ویژه در حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: اصفهان میزبان این رویداد کشوری بود و اختتامیه مسابقات دختران روز گذشته برگزار شد و آن‌ها هم از سطح مسابقات و نحوه میزبانی اصفهان بسیار رضایت داشتند.
ابراهیمی یادآور شد: خوشبختانه هزار و ۸۰۰ پایگاه‌ اوقات فراغت در استان فعال است و در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، پرورشی، مذهبی، ورزشی و غیره خدمات ارائه می‌دهد و توصیه می‌کنم عزیزانی که نتوانستند هنوز فرزندانشان را ثبت‌نام کنند، حتما از این فرصت ویژه استفاده کنند.
وی ادامه داد: امسال به دلیل تغییرات مهم و عمده‌ای که از نظر شکلی و محتوایی در امتحانات داشتیم، امتحانات نهایی ما از نیمه دوم مرداد برگزار می‌شود و خانواده‌ها و دانش‌آموزان گرامی مراقبت لازم را داشته باشند، زیرا در شهریور امتحان برگزار نخواهد شد.

۲۳۳۲۱۷

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]