بیت‌کوین در خطر سقوط بیشتر؟
بیت‌کوین در خطر سقوط بیشتر؟

اکوایران: بیت‌کوین طی روز سه‌شنبه با اعت ۱/۵ درصدی همراه شد. این ارز دیجیتال پیش‌تر تلاش داشت از سطح ۷۰ هزار دلار عبور کند اما با افت قیمت روبه‌رو شده بود.

به گزارش اکوایران، داده‌های کوین تلگراف مارکتس پرو و تریدینگ ویو نشان می‌دهد که قیمت بیت‌کوین در روز سه‌شنبه (۹ مرداد) ۱/۵ درصد کاهش یافته است.

به نوشته کوین تلگراف، این کاهش پس از یک افت شدیدتر از سطح ۷۰ هزار دلار رخ داده است که آخرین مورد از تلاش‌های ناموفق بیت‌کوین برای تبدیل این ناحیه به حمایت در ماه‌های اخیر است.

معمامله‌گر محبوب به نام اسکیو با اظهار نظر در مورد آخرین تحولات بازار، اشاره کرد که این کاهش قیمت حدود ۱۲۰۰۰ بیت کوین (۸۰۰ میلیون دلار) از حجم معاملات باز را حذف کرده است.

اسکیو پیشنهاد کرد که بخشی از فشار فروش به دلیل اخبار تغییرات در صندوق قابل معامله شرکت گری اسکیل ایجاد شده است.

اپراتور گری اسکیل در بیانیه‌ای مطبوعاتی در ۲۹ جولای، ایجاد یک بیت‌کوین مینی تراست جدید و انتقال ۱۰ درصد از دارایی‌های صندوق قابل معامله بیت‌کوین خود به آن را تأیید کرد.

در عین حال، این صندوق شاهد خروج تقریبا ۵۵ میلیون دلار بود که بخشی از یک کاهش کلی در صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) بیت‌کوین ایالات متحده است.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز سه‌شنبه (۹ مرداد) از ۶۵ هزار و ۶۰۱ دلار تا ۶۶ هزار و ۹۹۸ دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت ۲۳:۲۵ به وقت ایران، ۶۵ هزار و ۷۳۱ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته منفی بود و قیمت آن حدود ۱۵۰۰ دلار کاهش یافته است.

ارزش معاملات بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰/۷۴ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل، حدود ۱ درصد کاهش یافته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۳ هزار و ۲۴۶ دلار تا ۳ هزار و ۳۶۶ دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت ۲۳:۴۳ به وقت ایران، ۳ هزار و ۲۴۶ دلار معامله شده است. ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴/۰۱ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل حدود ۵ درصد کاهش یافته است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]