استقابل قابل توجه از محصولات سرمایه‌گذاری اتریوم
استقابل قابل توجه از محصولات سرمایه‌گذاری اتریوم

اکوایران: به دنبال راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس اتریوم با قیمت لحظه‌ای در آمریکا، محصولات قابل معامله این ارز دیجیتال با استقبال سرمایه‌گذاران روبه‌رو شده است.

به گزارش اکوایران، پس از افت بازارها در تاریخ ۵ آگوست (۱۵ مرداد)، محصولات قابل معامله اتریوم (ETP)  به گزینه اصلی برای سرمایه‌گذاران سازمانی تبدیل شده‌اند.

به نوشته کوین تلگراف، بر اساس گزارش هفتگی دارایی‌های دیجیتال کوین‌شیرز در تاریخ ۱۲ آگوست، محصولات سرمایه‌گذاری کریپتو شاهد ورود مجموعا ۱۷۶ میلیون دلار سرمایه در هفته منتهی به ۱۱ آگوست بودند. از این میزان، ۱۵۵ میلیون دلار به صندوق‌های اتریوم اختصاص یافت که حدود ۸۸ درصد از کل ورودی‌ها را تشکیل می‌دهد. برای ماه آگوست، صندوق‌های اتریوم ورودی ۱۵۰ میلیون دلار داشتند و این آمار در کل سال به ۸۶۲ میلیون دلار رسید که بالاترین میزان از سال ۲۰۲۱ است و عمدتا به دلیل راه‌اندازی اخیر صندوق‌های قابل معامله در بورس اتریوم در ایالات متحده بوده است.

صندوق‌های قابل معامله اتریوم با قیمت لحظه‌ای در آمریکا در اولین هفته خود از زمان راه‌اندازی در اواخر جولای، ۱۰۵ میلیون دلار ورودی داشتند. در مقایسه، محصولات قابل معامله بیت‌کوین تنها ۱۳ میلیون دلار ورودی داشتند و در ماه جاری میلادی ۳۶۶ میلیون دلار خروجی را ثبت کرده‌اند.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز سه‌شنبه (۲۳ مرداد) از ۵۸ هزار و ۴۹۲ دلار تا ۶۱ هزار و ۵۳۷ دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران، ۶۰ هزار و ۸۲۷ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود هزار و ۸۰۰ دلار افزایش یافته است.

ارزش معاملات بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱/۵۹ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل، حدود ۷ درصد افزایش یافته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۲ هزار و ۶۱۲ دلار تا ۲ هزار و ۷۳۷ دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران، ۲ هزار ۷۱۴ دلار معامله شده است. ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷/۶۹ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل حدود ۸ درصد افزایش یافته است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]