یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 159891
  • 06 اکتبر 2024 - 21:00
  • 7 بازدید
  • ۰ دیدگاه

نظرسنجی کیتکو قیمت طلا را در روزهای آتی چطور پیش‌بینی می‌کند؟

نظرسنجی کیتکو قیمت طلا را در روزهای آتی چطور پیش‌بینی می‌کند؟
نظرسنجی کیتکو قیمت طلا را در روزهای آتی چطور پیش‌بینی می‌کند؟

اکوایران: در حالیکه کارشناسان نسبت به حرکت قیمتی طلا در کوتاه‌مدت محتاط هستند، معامله‌گران خرد همچنان امیدوارند این فلز زردرنگ با رشد همراه شود.

به گزارش اکوایران، آخرین نظرسنجی هفتگی طلای کیتکو نیوز، نظرات متفاوتی را در مورد چشم‌انداز کوتاه‌مدت طلا نشان می‌دهد. کارشناسان محتاط هستند، در حالیکه سرمایه‌گذاران خرد همچنان خوشبین هستند اما این خوشبینی نسبت به هفته گذشته کمتر شده است.

به نوشته کیتکو، کولین چسزنسکی، استراتژیست در SIA Wealth Management، نسبت به طلا نظر خنثی دارد و اشاره می‌کند که افزایش بازده اوراق خزانه‌داری آمریکا و انتخابات آتی ایالات متحده می‌تواند نوسانات زیادی ایجاد کند.

آدریان دی، رئیس Adrian Day Asset Management، به دلیل گزارش مشاغل ایالات متحده، پیش‌بینی می‌کند که روند صعودی اخیر طلا به‌طور موقت متوقف شود، اما انتظار دارد که روندهای بنیادین به‌زودی از قیمت‌ها حمایت کنند.

جسی کلمبو، تحلیل‌گر فلزات گران‌بها نیز نظر خنثی دارد، اما توصیه می‌کند که در زمان کاهش قیمت، خرید انجام شود.

جیمز استنلی، استراتژیست در Forex.com، با وجود دلار قوی، همچنان صعودی است و بیان می‌کند که قیمت طلا تنها با کاهش متوسطی مواجه شده است. او معتقد است تا زمانی که فدرال رزرو رویکرد خود را در مورد کاهش نرخ بهره تغییر ندهد، چشم‌انداز مثبتی برای طلا وجود دارد.

شان لاسک از Walsh Trading به رشد قوی مشاغل در برخی از بخش‌ها به‌عنوان دلیلی برای احتمال کاهش سرعت کاهش نرخ‌های بهره اشاره می‌کند. او همچنین بر تنش‌های ژئوپلیتیکی مانند درگیری‌های خاورمیانه به عنوان عواملی برای حمایت از قیمت طلا تأکید می‌کند. لاسک انتظار کاهش احتمالی قیمت در هفته آینده را دارد، اما می‌گوید که این وضعیت با توجه به تحولات بازار و اخبار ژئوپلیتیکی، همچنان نامشخص است.

در این هفته ۱۶ تحلیل‌گر در نظرسنجی هفتگی طلای کیتکو شرکت کردند. هفت کارشناس یا ۴۴ درصد انتظار دارند قیمت‌های فلز زرد در هفته معاملاتی جدید افزایش پیدا کند؛ در حالیکه ۳ تحلیل‌گر معادل ۱۹ درصد پیش‌بینی کرده‌اند طلا با کاهش قیمت مواجه خواهد شد. شش کارشناس باقی‌مانده معادل ۳۷ درصد باور دارند که قیمت فلز زرد در محدوده هفته اخیر معاملاتی باقی بماند.

در همین حال، ۱۷۶ رأی در نظرسنجی آنلاین کیتکو ثبت شد و عمده سرمایه‌گذاران خرد همچنان باور دارند این فلز گران‌بها با وجود وقفه اخیر در رشد باز هم با افزایش قیمت همراه شود. به‌طور دقیق، ۱۰۴ معامله‌گر خرد یا ۵۹ درصد انتظار رشد قیمت در هفته معاملاتی جدید را دارند، در حالیکه ۳۶ نفر یا ۲۰/۵ درصد پیش‌بینی کرده‌اند فلز زرد با کاهش قیمت مواجه شود. همچنین ۳۸ نفر یا ۲۰/۵ درصد اعلام کرده‌ند که شاهد تثبیت قیمت‌ها در هفته پیش‌رو خواهیم بود.

کیتکو 15 مهر

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
صندوق‌های طلا بازار سهام را جا گذاشتند 06 اکتبر 2024

صندوق‌های طلا بازار سهام را جا گذاشتند

اکوایران: قیمت‌ها در بازار ارز و طلا در خلاف جهت بازار سهام در روز جاری حرکت کردند که به دلیل افزایش سطح ریسک‌هاd سیستماتیک ناشی از افزایش تنش‌های منطقه‌ای است. اکوایران در این گزارش وضعیت بازار ارز‌، طلا و سرمایه را در روز جاری بررسی می‌کند.

فعالیت مرموز نهنگ قدیمی بیت‌کوین با خالق این رمزارز ارتباطی دارد؟ 06 اکتبر 2024

فعالیت مرموز نهنگ قدیمی بیت‌کوین با خالق این رمزارز ارتباطی دارد؟

اکوایران: از ۲۴ سپتامبر (۳ مهر)، یک نهنگ قدیمی بیت‌کوین در مجموع ۳/۵۸ میلیون دلار به صرافی کراکن منتقل کرده است.

جدایی مسیر طلا و سکه در بازار یکشنبه 06 اکتبر 2024

جدایی مسیر طلا و سکه در بازار یکشنبه

روند قیمتی طلا و سکه امروز از یکدیگر جدا شد. بر این اساس، طلا گران و سکه ارزان شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.