رئیس سازمان توسعه تجارت بیان کرد: جهش تولید بدون جهش صادرات ممکن نیست و بازار ۸۰  میلیونی کشور جواب نمی دهد و به همین دلیل بازارهای تجاری و آزاد در حال گسترش است. 

به گزارش خبرنگار اقتصادآنلاین، مهدی ضیغمی، رییس سازمان توسعه تجارت در نشست خبری ششمین توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی بیان کرد:  از ۸۰ کشور  بیش از ۲ هزار نفر مهمان داریم، ۴۰ کشور با مقامات عالی رتبه اعم از نخست وزیر و اتاق های بازرگانی حضور خواهند یافت.وی با بیان این که به دلیل محدودیت هایی که از نظر هتل داریم نمی توانیم میزبان مقامات بیشتری باشیم، گفت: ۳۳ کشور از قاره آسیا، ۳۴ کشور از قاره آفریقا، ۴ کشور از قاره آمریکا و ۲۵ کشور از اروپا در اکسپو ۲۰۲۴ حضور خواهند داشت.
ضیغمی ادامه داد: اجلاس آفریقا جمعه صبح آغاز می شود و هدف اصلی نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران و اجلاس آفریقا و ایران دستاوردها و قراردادهای تجاری خواهد بود.رئیس سازمان توسعه تجارت بیان کرد: جهش تولید بدون جهش صادرات ممکن نیست و بازار ۸۰  میلیونی کشور جواب نمی دهد و به همین دلیل بازارهای تجاری و آزاد در حال گسترش است. 
ضیغمی بیان کرد: روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه افتتاحیه اکسپو ۲۰۲۴ با حضور رئیس جمهور و یا معاون رئیس جمهور صورت خواهد گیرد، این نمایشگاه ۵ روزه، شنبه بازدید عمومی ندارد و بازدید برای تجار و مردم از روز یکشنبه آغاز خواهد شد.
در حال تکمیل…

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]