انتقاد از عدم حضور وزیر نیرو در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی/ کاری با مردم کرده‌ایم که روی این را نداریم که از آنها خواهش کنیم که صرفه‌جویی کنند
انتقاد از عدم حضور وزیر نیرو در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی/ کاری با مردم کرده‌ایم که روی این را نداریم که از آنها خواهش کنیم که صرفه‌جویی کنند

ا توجه به ارتباط مسائل مطرح شده با وزارت نیرو، انتظار داشتیم آقای محرابیان شخصا تشریف می آوردند و پاسخگو بودند. صحبت های نماینده ایشان درخصوص دستورالعمل جلسه امروز (بررسی مشکلات شرکت های آب شیرین کن و پیشنهادات حمایتی مرتبط با قطع برق صنایع) قانع کننده نبود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، رضا علیزاده، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی:
با توجه به ارتباط مسائل مطرح شده با وزارت نیرو، انتظار داشتیم آقای محرابیان شخصا تشریف می آوردند و پاسخگو بودند. صحبت های نماینده ایشان درخصوص دستورالعمل جلسه امروز (بررسی مشکلات شرکت های آب شیرین کن و پیشنهادات حمایتی مرتبط با قطع برق صنایع) قانع کننده نبود.
با روندی که در کشور در پیش گرفته ایم در حال خراب کردن همه چیز هستیم و باید از بخش خصوصی تشکر کرد که با این همه ناملایمات، کار خود را ادامه می دهد.
مشکل اصلی این است که ظرفیت اجتماعی مان را دچار مخاطره کرده ایم، به جایی رسیده ایم که حاضریم برق فولاد را قطع کنیم، اما برق منازل را نتوانیم قطع کنیم.
کاری با مردم کرده ایم که نه روی این را داریم که جوابشان را بدهیم و نه می توانیم بگوییم ۲ ساعت برق آنها را قطع می کنیم و نه می توانیم خواهش کنیم که صرفه جویی کنند.
فقط بلد هستیم که تقصیر را گردن یکدیگر بیندازیم و هر دولتی از خودش رفع تکلیف کند. با این روند دو سال دیگر پتروشیمی ها گاز ندارند و پشت سر هم تعطیل خواهند شد. این وضع آب، برق و گاز ماست و نهایتا وزیری که باید پاسخگو باشد که برنامه اش برای تولید برق چیست و چرا موفق نشده است، حضور ندارد.
از طرفی نتوانستیم فرهنگ صرفه جویی را بین مردم جا بیندازیم و از طرفی با وجود این که مجلس مصوب کرده است که صنایع در اولویت قطعی برق نباشند، قانون را اجرا نمی کنیم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]