شرکت دنرو، برای سبک زندگی نوین بر پایه هیجان و سلامتی
شرکت دنرو، برای سبک زندگی نوین بر پایه هیجان و سلامتی
بازی‌های دنیای تجارت سال‌هاست که دچار تحول شده است، و شرکت ها سعی می کنند با ارائه محصولات کاربردی و جذاب، سهم بازار بیشتری را به خود اختصاص دهند.
فهرست خبر اقتصادی شرکت دنرو، برای سبک زندگی نوین بر پایه هیجان و سلامتی

با این‌حال، بر اساس هرم مازلو در دنیایی که نیازهای اولیه انسان رفع شوند، لازم است به سطح بالاتر و عمیق‌تری از نیازها رسیدگی شود. به همین جهت کسب‌وکارها در راستای دستیابی به اهدافی والاتر از تولید یک محصول فعالیت می‌کنند.
شرکت دنرو که یکی از بزرگترین مراکز دوچرخه برقی در خاورمیانه به حساب می آید و خوشبختانه در ایران نیز فعالیت دارد، در حال حاضر با برندهای برتر دوچرخه برقی از کشورهای انگلستان، ژاپن، آلمان، تایوان، چین و … همکاری می کند، یکی از این کسب‌وکارهای موفق با نگرشی والا و آینده‌نگر محسوب می‌شود.
دنرو با در نظر گرفتن چالش‌ها و موانع موجود در مسیر زندگی مصرف‌کنندگان خود، راه‌حلی نوین و جامع برای بهبود سبک زندگی آنها ارائه می‌دهد. جهت آشنایی با یکی از مقرون ‌به‌صرفه‌ترین و کاربردی‌ترین محصولات جدید دنیای حمل‌ونقل و تکنولوژی این مقاله را تا انتها بخوانید!

دوچرخه برقی، یک راه‌حل اساسی برای سبک زندگی

امروزه انسان‌ها در سرعتی دیوانه‌وار و رقابتی دائمی زندگی می‌کنند. طبیعی است که واکنش جسمی و روانی به این سبک زندگی منجر به انواع بیماری‌های جسمی و به‌ویژه استرس و فشار روانی شود.

از طرفی دیگر فشار روانی ناشی از این شرایط فشرده و پراضطراب روزمره بر نورون‌هایی که با حافظه در ارتباط هستند، تأثیر می‌گذارد و از طرفی از ترشح هورمون‌هایی که با افسردگی مقابله می‌کنند می‌شود. نیازی نیست وارد توضیحات علمی و پزشکی شویم تا به شما یادآوری کنیم که استرس، مادر تمام بیماری‌هاست. خلاصه امر اینکه اگر از همین حالا سبک زندگی خود را دگرگون نکنیم، زودتر ازآنچه فکرش را بکنیم از پا می‌افتیم.

به‌علاوه، زندگی مدرن امروزی و افزایش کم‌تحرکی باعث بسیاری از بیماری‌ها ازجمله فشارخون و چاقی شده است که دشمن طول عمر شما هستند. نشستن طولانی‌مدت در محل کار یا خانه نیز باعث کاهش بافت عضلانی و تناسب‌اندام و تنفس می‌شود که نتیجه آن انواع بیماری‌های قلبی عروقی یا حتی سرطان‌هاست. زمان هم آن‌قدر این روزها روی دور تند می‌چرخد که بسیاری از ما فرصت ورزش کردن نداریم. از طرفی هزینه‌های فوق‌العاده بالای زندگی هم سبب می‌شود که خودمان و سلامتمان را پشت گوش بیندازیم. به نظرتان وقت آن نرسیده که از قدرتی که تکنولوژی امروز در اختیارمان قرار می‌دهد برای پشت سر گذاشتن چالش‌ها و موانع همین زندگی امروزی استفاده کنیم؟

 

این ایده یکی از اهداف شرکت دنرو است که باعث شده است این شرکت به فکر ایجاد همکاری‌های تجاری با برندهای مطرح و موفق در ساخت انواع دوچرخه برقی، اسکوتر برقی، دوچرخه برقی تاشو، موتور برقی، دوچرخه ورزشی، دوچرخه کوهستانی و محصولاتی از این قبیل افتاده و امکان استفاده ایرانیان از محصولات وارداتی باکیفیت را فراهم آورد.

مدیرعامل شرکت دنرو بارها در گفتگوهای رسمی و غیررسمی خود عنوان کرده است که سلامتی، حفظ محیط‌زیست و امکان تجربۀ سبک زندگی مدرن و نوین باید در دسترس ایرانیان قرار بگیرد. بااین‌حال، برخلاف بسیاری از اهداف این‌چنینی که کسب‌وکارها از آن فقط تحت عنوان یک شعار از آن بهره‌گیری می‌کنند.
شرکت دنرو موانع و مشکلات در مسیر این هدف را شناسایی کرده و موفق شده است محصولی کاربردی و هدفمند عرضه نماید. کافی است به مطالعۀ مقاله ادامه دهید تا به شما بگوییم چطور این شرکت ایرانی توانسته باوجود تمام محدودیت‌ها یک ایده تجاری موفق و کارآمد را برای اقشار مختلف جامعه پیاده‌سازی کند.

دوچرخه برقی

دنرو چگونه چالش‌ها را تبدیل به فرصت کرده است؟

کمتر کسی است که این روزها در رفت‌وآمدهای روزمره فشار روانی و جسمی حاصل از رانندگی‌های طولانی در مسیرهای پرترافیک را تجربه نکرده باشد. این عادت‌ها و فشارهای به‌ظاهر ناچیز که به چشم نمی‌آیند در طولانی‌مدت منجر به بروز مشکلات سلامت جسم و روان می‌شوند. محصولات جایگزینی همچون دوچرخه برقی و موتور برقی می‌توانند شما را از ترافیک نجات دهند. همچنین یک تیر و چند نشان محسوب می‌شوند. وسایل نقلیۀ برقی که دنرو ارائه می‌دهند، هزینه سوخت که به نظر می‌رسد به‌زودی افزایش هم خواهد داشت را به جیب شما بازمی‌گردانند. همچنین به‌واسطه فعالیت جسمانی که روی دوچرخه برقی خواهید داشت، می‌توانید مسیر رفت‌وآمد خود را یک ورزش به‌حساب آورید.

علاوه بر این، دیگر نیازی نیست زمان و هزینه زیادی را صرف پارکینگ بکنید یا نگران مالیات ماشین یا قیمت‌های بالای خرید خودرو باشید. (البته می توانید از بیمه های مربوط به دوچرخه و دوچرخه سواری استفاده نمایید) دوچرخه برقی تاشو تمام این مسائل و نگرانی‌ها را حل کرده است. واقعیت این است که نسل جدید دوچرخه و موتور برقی هم فال است و هم تماشا! هم یک تفریح محسوب می‌شود و هم یک محصول کاربردی و هم اینکه برای افرادی که دغدغه زندگی اجتماعی و نسل آینده را دارند یک انقلاب محسوب می‌شود. دوچرخه برقی صدای بسیار کمی تولید می‌کند، بنابراین هیچ آلودگی صوتی یا آلودگی جوی وجود ندارد. تصور کنید اگر از حجم مصرف سوخت کاسته شود، تکنولوژی به خیابان‌ها بیاید و هوای پاک و محیط‌زیستی سالم داشته باشیم تا چه اندازه کیفیت زندگی و امیدمان به آینده افزایش خواهد یافت؟

همان‌طور که توضیح دادیم، دنرو با در نظر گرفتن تمامی این چالش‌ها انواع موتور برقی و دوچرخه برقی را از کشورهای مطرح در تولید این محصولات وارد کرده و عرضه می‌نماید.

شرکت دنرو

دنرو؛ انتخابی نو

دستاوردهای شما با خرید چنین محصولی، فقط یک وسیله نقلیه نیست؛ بلکه گامی به‌سوی سلامتی، سرزندگی و سفر به‌سوی آینده‌ای پاک و مدرن است. در آستانه یک دهه فعالیت دنرو باید بدانیم که نوآوری همواره یکی از اساسی‌ترین اهداف شرکت دنرو بوده است. به همین منظور، جدیدترین تکنولوژی‌ها در محصولات دنرو به‌کاررفته است. موتورهای قوی و کم‌صدا، باتری‌های عمری، سیستم‌های ترمز و دنده‌های دقیق، ازجمله ویژگی‌هایی هستند که دوچرخه‌های برقی را به انتخابی مناسب و هدفمند برای شما تبدیل می‌کنند. تعمیر و نگهداری محصولات دنرو هم توسط مجرب‌ترین تکنسین‌ها در این شرکت انجام می‌گیرد و نیازی نیست نگران وارداتی بودن قطعات و کمبود آن‌ها باشید. ضمن اینکه تمامی محصولات دنرو شامل گارانتی بوده و خدمات پس از فروش شامل حال خریداران خواهد شد.

جهت مشاهده فهرست کامل محصولات و جزئیات مربوط به آن‌ها کافی است به سایت دنرو به نشانی DENRO.IR مراجعه نمایید. همچنین می‌توانید برای تست محصولات قبل از خرید خود به شوروم دوچرخه برقی دنرو واقع در سعادت‌آباد، پایین‌تر از میدان بهرود، جنب مجتمع تجاری پرواز مراجعه نمایید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی زمان برای تست محصولات نیز با شماره ۰۲۱۲۶۸۷۲۰۸۶ تماس بگیرید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 3 میانگین: 5]