۵ نکته کلیدی که برای خرید پنل ال ای دی باید بدانیم!
۵ نکته کلیدی که برای خرید پنل ال ای دی باید بدانیم!
پنل ال ای دی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین محصولات روشنایی ال ای دی در نورپردازی و روشنایی دفتر اداری، شوروم، بیمارستان، بانک، لابی و سایر فضاهای اداری و تجاری است.
فهرست خبر اقتصادی 5 نکته کلیدی که برای خرید پنل ال ای دی باید بدانیم!

از آن‌جایی که عمده استفاده از پنل ال ای دی در فضای اداری و در بسیاری از مواقع به تعداد زیاد است، بنابراین انتخاب بهترین پنل ال ای دی برای روشنایی فضا، به دقت بالایی نیاز دارد. زیرا در صورت بی‌کیفیت بودن چراغ پنلی و یا سوختن آن، فرایند تعمیرات، تعویض و نصب پنل جدید ممکن است سخت و پیچیده باشد. به همین دلیل در ادامه به مهم‌ترین نکات برای خرید پنل سقفی اشاره کرده‌ایم.

مهم‌ترین ویژگی‌های یک پنل باکیفیت که باید بدانید

از مهم‌ترین نکات برای خرید پنل سقفی ال ای دی که مسئولان خرید و مدیران بدان توجه می‌کنند، مسئله شدت و پخش نور است. به صورت کلی پنل ال ای دی یکی از چراغ‌هایی است که هم شدت نور آن برای استفاده به عنوان منبع نور عمومی مناسب بوده و هم پخش نور گسترده‌ای دارد. اما برای خرید پنل ال ای دی نباید به همین موارد بسنده کنید بلکه چندین فاکتور مهم برای انتخاب پنل سقفی باکیفیت وجود دارد که باید حتما آن‌ها را مد نظر داشته‌باشید.

نوع منبع نور:

در قدم نخست، باید توجه داشت که کیفیت چیپ‌های ال ای دی بسیار متفاوت است. شدت نور و وضوح رنگی از مهم‌ترین مواردی است که بستگی به کیفیت چیپ ال ای دی دارد. در داخل پنل ای دی تعداد زیادی چیپ به عنوان منبع روشنایی استفاده شده که همین مسئله، اهمیت کیفیت بالای چیپ را دوچندان می‌کند. یکی از مهم‌ترین نکات در خصوص چیپ ال ای دی، شاخص نمود رنگ یا CRI است که هرچه بالاتر و نزدیک به ۱۰۰ باشد، به این معنی است که چراغ ال ای دی شما، رنگ اجسام را واقعی‌تر نمایش می‌دهد.

طراحی سیستم عملکرد پنل ال ای دی:

یکی از نکات مهم در مورد کیفیت نور خروجی از پنل ال ای دی، نحوه قرارگیری منبع نور پشت پوشش شیری رنگ پنل سقفی یعنی دیفیوزر چراغ است. در بسیاری از مواقع، نحوه چینش منبع نوری پشت دیفیوزر چراغ و یا کیفیت خود دیفیوزر به گونه‌ای است که نور برخی نقاط پنل کمتر بوده و به اصطلاح سایه و روشن است، یا اینکه می‌توان منبع نور را از پشت دیفیوزر تشخیص داد و نور یکدست نیست. بنابراین دقت کنید که پنل ال ای دی شما از این نظر مشکلی نداشته‌باشد.

نوع درایور پنل ال ای دی:

اینکه طول عمر چراغ شما چقدر باشد، نور را بدون چشمک زدن ساطع کند، توان مصرفی مناسب فضای شما داشته‌باشد، مصرف بهینه‌ای داشته باشد و موارد بسیار دیگر، همه و همه به درایور الکتریکی پنل سقفی شما بستگی دارد.بنابراین دقت کنید که درایور شما ضریب توان بالا (بیشتر از ۹۵) برای اتلاف کمتر انرژی و همچنین خاصیت فلیکر فری (نور بدون چشمک) داشته‌باشد.

ضمانت و خدمات پس از فروش پنل ال ای دی

همان‌طور که در ابتدای متن ذکر شد، از آن‌جا که پنل ال ای دی یکی از مهم‌ترین چراغ‌ها برای مصارف سازمانی در تعداد بالاست، بنابراین باید از کیفیت و خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار باشد. در این خصوص پنل‌ ال ای دی اکووات با بدنه فلزی و همراه با ۵ سال ضمانت تعویض بی قید و شرط ارائه می‌شود تا خیال شما از خرید باکیفیت‌ترین پنل سقفی توکار و روکار راحت باشد.

نکات بالا مهم‌ترین موارد برای خرید پنل ال ای دی بود. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره نورپردازی کافی است تا از طریق مشاوره آنلاین با کارشناسان اکووات در ارتباط باشید یا با شماره تلفن ۵۸۶۴۲-۰۲۱ تماس بگیرید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]