نتانیاهو شب حمله ایران کجا پنهان شد؟ + عکس
نتانیاهو شب حمله ایران کجا پنهان شد؟ + عکس

منابع صهیونیستی گزارش دادند که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در شب حمله تلافی‌جویانه موشکی و پهپادی ایران در خانه یک میلیاردر در قدس پنهان شده بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، منابع خبری گزارش دادند «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و خانواده‌اش در شب حمله موشکی و پهپادی ایران به سرزمین‌های اشغالی در خانه «سیمون والیک»، دوست میلیاردرش پنهان شده بودند.
طبق گزارش شبکه ۱۲ صهیونیستی، خانه این میلیاردر متشکل از ۲ ویلای متصل به هم در خیابان کسفی واقع در قدس بوده و مشرف به مسجدالاقصی است و این خانه دارای پناهگاه‌های بسیار مستحکم و مقاوم در برابر موشک‌ها و حتی بمب هسته‌ای است.
از سوی دیگر، «سیمون والیک» وجود چنین پناهگاهی در خانه خود را تکذیب کرد و گفت که تنها در طبقه دوم این خانه یک اتاق مستحکم و یک انبار با سینمای خانگی وجود دارد.
اما والیک اجازه ورود خبرنگاران شبکه ۱۲ صهیونیستی به این انبار را نداد و به جای آن چند تصویر ارسال کرد تا ثابت کند پناهگاه هسته‌ای در منزلش ندارد.
در ادامه این گزارش آمده است: «اگر چنین پناهگاهی در منزل والیک وجود ندارد پس چرا خانواده نتانیاهو به همراه نیروهای حفاظت، آشپزها و خدمتکارانشان به آن خانه منتقل شدند درحالی که خودشان یک خانه مستحکمی دارند».
تصویر منتسب به خانه والیک

در این راستا، «اوری سیگب» خبرنگار روزنامه هاآرتص گفت: «خانه نتانیاهو بزرگ و بسیار راحت است، و به راحتی می‌توان در مقابل اعتراضات و تظاهرات آن را بست و طی یک ثانیه می‌توان آن را از دنیای خارج جدا کرد».
وی این سوال را مطرح کرد که بر اساس چه منطقی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جریان یک جنگ و یا حمله به سرزمین‌های اشغالی در منزل یک میلیاردر خارجی مستقر شود.
در این گزارش آمده است که خانواده والیک یک امپراتوری اقتصادی جهانی هستند و این امپراتوری از پاناما شروع و به میامی و حتی سرزمین‌های اشغالی می‌رسد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شامگاه ۲۵ فروردین و در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]